Beantwoord

kosten restitutie i.v.m. niet geleverde diensten

  • 19 April 2020
  • 3 reacties
  • 294 keer bekeken

Goedenavond,

Wij hebben in de periode van 16-3-‘20 tot 8-4-‘20 geen gebruik kunnen maken van internet en tv.

Eerst omdat er een storing was aan ons vorige adres ***  en daarna op ons nieuwe adres *** omdat er de nodige miscommunicatie was omtrent de aansluiting en er ook geen noodpakket beschikbaar was.

 

In de tussentijd hebben wij wel de volledige maandelijkse kosten betaald. Er is ons gemeld dat nadat alles weer in orde is er een kosten restitutie aangevraagd kan worden.

Graag hoor ik hoe dit kan of dat er bij deze al voldoende info verstrekt is om dit in gang te zetten.

 

Ik wacht uw reactie af

Met vriendelijke groet Chris Karsmakers

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 April 2020, 18:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Chris, welkom op het forum. 

Dit is in dit geval zeker mogelijk. Ik zie dat er pas later een noodpakket is verstuurd, dit heeft helaas te maken gehad met de schaarste op dat moment. 

Op basis van je maandbedrag en de periode heb ik de vergoeding uit coulance afgerond op 1 maand en heb Netflix hierin meegenomen. € 70,50. Zit ik zo een beetje in de buurt? 

 

Lijkt me een goed voorstel Alex.

Bedankt, we wachten de credit af

Reputatie 7
Badge +24

Fijn! Ik ga het verwerken op je komende factuur, of de factuur erna. Een eventueel verschil zal op je rekening worden gestort onder kopje "Correctie pakketkosten 16-3-‘20 tot 8-4-‘20 ”. 

Lijkt me een goed voorstel Alex.

Bedankt, we wachten de credit af

Uiteraard graag gedaan, en je weet me hier te vinden in de toekomst mocht het nodig zijn. :relaxed: