Begin oktober 2022 hebben we de sleutel gekregen van onze woning. In de woning is reeds keurig een glasvezelaansluiting van KPN aanwezig (Incl sticker van KPN met ‘gefeliciteerd u bent aangesloten op het glasvezelnetwerk van KPN’).
In november 2022 hebben we een KPN abonnement aangesloten voor TV en internet. Inmiddels is het februari 2023 en we hebben nog steeds geen tv en internetaansluiting.
KPN geeft aan te denken dat we geen glasvezelpunt hebben en dat het abonnement niet geactiveerd kan worden. Terwijl het punt er wel gewoon zit. Wij denken dat degene die de kabel heeft gelegd (volker wessels) is vergeten om dit in z’n systeempje aan te geven.
Ik heb voorgesteld om er een foto van te maken, zodat ze het kunnen zien, maar dat wil KPN niet.
We hebben in de afgelopen maanden al duizend keer gebeld met tientallen verschillende afdelingen, maar de hele organisatie kan ons niet helpen.
Kan hier iemand ons helpen? Het geduld is een beetje op namelijk en ik wil echt heeeeel graag begrijpen waarom KPN het niet voor elkaar krijgt. Zeker omdat het glasvezelpunt gewoon in de woning aanwezig is. Al onze buren kunnen overigens wel gewoon aangesloten worden. Wij zijn nu geneigd om het maar te cancellen en over te stappen naar Ziggo 🤷🏼♀️ Ondanks dat we al heeeeel lang klant bij KPN zijn.
Waarom krijgt KPN het nou niet voor elkaar? Wat is er nou zo moeilijk? Waarom moet het zo lang duren? En waarom is de communicatie zó ontiegelijk slecht?