Beantwoord

kpn aanvragen op chalet park

  • 10 June 2020
  • 6 reacties
  • 495 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Kan ik in buiten gebied internet krijgen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Joep1965 10 June 2020, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik ben namelijk al een jaar bezig om een abonnement te krijgen in een chaletpark , meerdere buren hebben ook kpn  maar bij mij is het kennelijk niet mogelijk

Badge +19

Wat zegt deze site over de mogelijkheden die er zijn? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @pmj, ik kijk graag even met je mee naar de mogelijkheden!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

op een camping kan dit zeer krom in elkaar zitten .

je hebt daar meestal een vaste adres waar een woonhuis staat met een vaste huisnummer  bv 28 

dan gaat het als volg  bij je charlet heb je een iskra paal staan  daar staat ook een nummer op   bv p20 

dan krijg je de adres aan vraag op de huisnummen 28  toevoeging p20  dan zou dit herkend moeten worden 

Reputatie 7
Badge +20

Campings zijn daar vaak wat onduidelijk mee inderdaad! Als het huis volgens het kadaster een adres heeft moet het kunnen.
Zou je het adres kunnen vermelden in je profiel en mij laten weten als je dat gedaan hebt? Ik kijk graag even mee!

Reputatie 7
Badge +20

@fester538 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!