Beantwoord

KPN adapter wifi

  • 9 April 2021
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb 2 stroomnet netwerkadapters MT:2263.

Nu is onze situatie zo: We zijn onlangs verhuisd, maar nog volop in verbouwing. Hebben om die reden een stacaravan in onze tuin staan. Daarnaast hebben we in ons tuinhuis (ongeveer 50m van de stacaravan af) de wasmachine etc, maar ook een printer staan die verbind op de wifi. Daar staat ook een bureau zodat ik de administratie van mijn vriend daar kan doen. Nu heb ik daar een laptop en de printer voor nodig, en dus daar ook wifi. 

In de stacaravan staat de experia box, hier hebben we internet en televisie. 

Kan ik door middel van de 2 adapters internet regelen in het tuinhuis zodat ik van printer en laptop daar gebruik kan maken? Of moet ik dan iets totaal anders aanschaffen. 

Alvast bedankt! 

Groetjes, Hilde

icon

Beste antwoord door Nick83 9 April 2021, 17:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Als u die stroomnet adapters al heeft, dan kunt u die altijd proberen natuurlijk.

Stel dat het werkt, dan moet je in het tuinhuis dus nog een WiFi accespoint hebben. Heeft u al versterkers van KPN? Experia WiFi's of SuperWiFi's? 

Je kunt de laptop ook bekabeld aansluiten op de stroomnet adapter en de printer via een USB kabel verbinden met de laptop. Dan heb je verder niets nodig. Ik ga er gemakshalve vanuit dat u die USB kabel wel heeft.