Beantwoord

kpn app npostart website

  • 20 July 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik wil Frankrijk tv kijken. Als ikde kpn app gebruik heb ik wel geluid, maar geen beeld. Als ik naar de internet site van npo start ga werkt alles prima. Ik betaal voor kpn (abonnement), maar dat werkt niet, terwijl gratis npo start het wel doet!

icon

Beste antwoord door DORTRO 28 July 2020, 12:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@DORTRO Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om via de iTV app van KPN tv te kijken. Mag ik vragen op wat voor apparaat je dit probeert? En het lukt dus wel om in te loggen en een programma te kiezen, maar daarna blijft het beeld zwart en is er wel geluid? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Het ligt aan de matige kwaliteit van internet hier in Zuid Frankrijk. Op een andere lokatie werkt het wel. Het is alleen vreemd dat internet kennelijk goed genoeg is om vis een gewone website, van NPO Start, te streamen.

Reputatie 7
Badge +15

@DORTRO Goed om te weten waar het aan ligt. Waarschijnlijk heeft de website van NPO minder data nodig dan de app om volledig te kunnen functioneren. Hopen dat de kwaliteit van het internet nu beter blijft. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag!