Vraag

KPN bevestiging verkeerd abonnement

  • 4 June 2020
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

beste medewerker,

 

Daarnet heb ik ontvangen de bevestiging voor mijn abonnement met bestelnummer **********.

Dit komt helaas niet overeen met hetgeen ik heb besteld.

Volgens de bevestiging heb ik een vaste telefoonnummer met Bel onbeperkt altijd besteld. Dat klopt.

Volgens de bevestiging heb ik een super wifi besteld voor maandelijks € 37,50. Dat klopt niet.

Wel heb ik besteld gewone wifi met voor de eerste zes maanden € 16,25.

graag zie ik dat veranderd.

Bij voorbaat mijn dank,

met vriendelijke groeten, Jutta Christiansen

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

potverdorie, dit is openbaar. Daar was ik mij niet van bewust. Desondanks graag bevestiging en wijziging.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jutta Christiansen 

Je kan je bericht nog wijzigen en (privé) zaken verwijderen.

Via de drie puntjes rechtsonder en dan ‘Bewerk’. Dit kan tot een uur na plaatsing.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Jutta Christiansen. Excuses voor de late reactie. Het forum is inderdaad openbaar waar klanten elkaar kunnen helpen, maar er zijn natuurlijk ook KPN’ers hier. Heb je inmiddels al contact met ons gehad via een andere manier? Zo niet, dan ga ik graag voor je aan de slag. Kun je in dat geval  je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?