Beantwoord

Kpn box 12

  • 12 December 2020
  • 8 reacties
  • 183 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Als je al jaren, ik denk al z'n 22 jaar klant bent van kpn dan ben je niet echt meer belangrijk voor kpn heb ik het gevoel. Ik heb al heel lang problemen met het beeld van mijn tv, en met mijn WIFI ontvangst. verschillende keren contact gehad met kpn, nieuwe tv ontvanger gehad, monteur langs geweest (op dat moment natuurlijk even geen probleem ) duizenden keren alles opnieuw opgestart, twee WIFI versterkers gehad maar niets helpt. De laatste keer vroeg ik of ze me dan niet de KPN BOX 12 konden Sturen misschien help dat wel. Maar dan krijg je het antwoord SORRY MAAR DAT IS ALLEEN VOOR NIEUWE KLANTEN. Met andere woorden als je nog geen klant bent doen ze alles voor je, maar als ze je eenmaal binnen hebben, ben je niet meer belangrijk

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 December 2020, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Wilfried1969 . Welkom op het forum.

Ik wil je niet direct tegenspreken en uiteraard betreur ik dat er (nog) geen oplossing is gevonden maar als ik je verhaal goed lees, is er van ons uit wel degelijk een hoop gedaan.

Ik zie dat er binnenkort weer een monteur komt. Ik hoop dat die jou verder kan helpen. 

 

 

Reputatie 4
Badge +3

een box 12 gaat je niet helpen en heeft weinig zin om daarop te hameren. 

aangezien je al 2 wifi versterkers hebt. wordt de wifi van de box 12 niet eens gebruikt. 

u moet uw problemen duidelijk aangeven zodat kpn u daarmee kan helpen. 

wat is er mis met de wifi. 

bv valt de wifi weg. dan heb je slecht bereik. 

heb je dan wel wifi maar geen internet. dan valt de verbinding periodiek weg. 

waar is de wifi slecht. 

hoe vaak gebeurt het? 

 

wat voor problemen heeft u met de tv.

haperend beeld? foutcodes? 

etc etc.

je kunt wel nieuw apparatuur van kpn verwachten. maar zodra de hoofdoorzaak van de problemen niet gevonden zijn. zal nieuw apparatuur niks helpen. 

 

maar als je de probleempunten aan de kpn monteur kan uitleggen dan kan hij je zo beter helpen. 

ipv dat je zegt. ik wil een nieuw modem. dan plaatst hij dat, gaat vervolgens weg maar raad eens. nog steeds problemen.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Heb KPN Box 12 hoe kan ik gast wifi code wijzigen ben deze code kwijt.

Kom er ook niet erin.

 

Badge +19

Dan zal je em moeten resetten!

Reputatie 6
Badge +7

Harde reset en hij is weer alsof hij net uit de doos komt.

 

Wel alle instellingen die je ooit gemaakt hebt verloren dus je moet even aan het werk erna.

hoe kan ik deze weer resetten dat het als nieuw lijkt.

Zit er een knop ergens wat ik kan indrukken.

Dank u wel voor tot zo ver voor u hulp.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Antalectro de reset knop zit aan de achterzijde achter een 'pinhole'

Â