Vraag

KPN box 12 disconnected

  • 15 October 2020
  • 3 reacties
  • 477 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn KPN box 12 aangesloten op de wandcontactdoos. Op het modem blijft het internetlampje knipperen, maar als ik met de wifi verbind doet deze het niet. Als ik als via admin toegang krijg tot het modem wordt er aangegeven dat internet disconnected is. 

Voor de overstap naar KPN hadden we internet via Ziggo, dat via een UMU-1006 doosje uit de muur kwam. Omdat geen van de KPN snoeren hierin past, heb ik het nieuwe modem aangesloten op de wandcontactdoos. Zou het kunnen dat daar geen internet meer op uitkomt? En hoe kan ik het modem dan alsnog verbinden?

Alvast bedankt!

Laura


3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Laura2222, welkom op het Forum. Excuses voor het feit dat je lang op reactie hebt moeten wachten, het is momenteel erg druk dus vandaar dat ik nu pas aan je topic toe kom. Kan me voorstellen dat je hiermee graag zo snel mogelijk geholpen wil worden.

 

Het zou inderdaad goed kunnen dat er op de wandcontactdoos geen signaal binnen komt. Heb je inmiddels al een collega gesproken? En hebben mijn collega's het probleem ook kunnen verhelpen? Wacht je berichtje even af! 

Het is inmiddels verholpen, dankjewel!

Reputatie 4
Badge +6

@Laura2222 Goed om te horen! Mocht je in de toekomst problemen hebben dan weet je ons te vinden. :wink:

Reageer