Beantwoord

kpn box 12 internet lampje knippert

  • 23 March 2021
  • 15 reacties
  • 2388 keer bekeken

Vandaag mijn abbonement ingegaan internet & tv alleen bij aansluiten van het pakket een knipperend internet lampje en geen internet dus. Ook ineens een belletje van iemand van kpn die kwam voor de oplevering van een nieuw netwerk terwijl ik van niks wist en dus die afspraak heb gemist. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Youribx 6 April 2021, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Youribx 
Het snelste is even bellen met 0800 0402

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Youribx, welkom.

Excuses dat jij wat langer op antwoord hebt moeten wachten, de gegevens die jij hebt ingevuld leveren namelijk geen actief abonnement op. Heb jij al contact gehad met een achterliggende afdeling? Zo niet gaan wij het voor jou uitzoeken.

Heb gebeld met de klantenservice maar ze kwam er niet uit.. omdat ik in een studio woon en er staat er een modeM op dat adres. Maar heb al abbonement binnen 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je geduld @Youribx, ik ben er nog even achteraan gegaan. Er was nog een actief abonnement op dit adres waardoor alles even lastig liep. Dit zou echter allemaal al opgelost moeten zijn.
Hoe heb je je experiabox precies aangesloten?Kun je dit eventueel met foto's toelichten? Welke kleur knippert het internetlampje?

Nog steeds geen internet, heb hem aangesloten met de dsl kabel in een wandcontactdoos (stekker met 4 pinnetjes) power en WiFi branden groen en internet knippert groen.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je toelichting @Youribx, het is niet helemaal duidelijk waar dit nu op vast blijft haken. Ik heb mijn collega's van de backoffice gevraagd hier naar te kijken. Zodra ik reactie van hen heb hoor je van ons!
In de tussentijd heb ik alvast een noodbundel voor je aangevraagd op je mobiele nummer. Zo heb je in ieder geval nog een beetje internet.

Oké dan hoor ik het vanzelf wel bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

@Youribx ik krijg van mijn collega's nog de vraag of je ook nog een kaart in brievenbus hebt gehad van de monteurs? Deze zouden gisteren langsgeweest moeten zijn.

Ik kreeg inderdaad een telefoontje van iemand die kwam voor de oplevering van een nieuwe verbinding maar ik heb nooit informatie gekregen over die afspraak dus was ook niet thuis. Heb niks in de brieven bus 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Youribx Bedankt voor jouw bericht. Zodra er meer bekend is komen we er op terug.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Youribx, ik wilde toch even een sein van leven geven. Helaas is er nog geen vooruitgang.. Zodra we meer informatie hebben, laten we het weten. Ik zie dat je nog ruimschoots in je gratis weekbundel zit, dus dat zit voorlopig nog wel goed. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Youribx, ik heb helaas nog niks van mijn collega's vernomen dus heb ze nog even aan de mouw getrokken. Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Youribx, ik heb inmiddels reactie van mijn collega's van de backoffice gehad. Zoals ik het begrijp is er op het netwerk wat vertraging opgelopen. Inhoudelijk hebben wij daar helaas geen zicht op. Heb jij nog iets van hen gehoord?

Ja, ik ben er dus achter gekomen dat hier gewoon al een kpn abbonement actief was(woon op kamers). Dus er was al een aansluiting op dit adres waar ik nu gebruik van kan maken. Dus ik heb mijn internet+tv opgezegd en ik ga verder met digitenne voor de tv.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dat is ook een oplossing :sweat_smile: bedankt voor je terugkoppeling in ieder geval!