Beantwoord

KPN Direct Online Pakket gaat niet meer automatisch opgewaardeerd, kan dat niet meer?

  • 6 April 2022
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Een jaar geleden heb ik mijn KPN direct online pakket gekregen. Werkt top, alleen werd mijn glasvezel aansluiting steeds maar weer verplaatst. Waardoor ik het moest blijven gebruiken. Normaal gaf dit geen probleem ik belde 0800 0402 sprak de woorden opwaarderen direct online pakket. En dan kreeg ik de automatische stem aan de telefoon dat het opgewaardeerd zou worden. 

Sinds een week of 2 gebeurd dit echter niet en krijg ik een real life persoon aan de lijn die eerst weer een heleboel dingen op moet zoeken voor dat het opgewaardeerd kan worden. Vandaag belde ik en moest ik het nummer van de simkaart doorgeven, heb ik nog nooit gemoeten (zou het niet eens weten). Waar gaat het mis dat ik het niet meer automatisch kan opwaarderen, en wat moet ik doen om het weer goed te krijgen?

 

Alvast bedankt,

 

Groetjes Lieke 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 April 2022, 13:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Lieke, Wat vervelend dat het niet gelukt is om het tegoed op te waarderen. Ik zie dat je nadat je dit topic hebt aangemaakt ook contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat mijn collega het tegoed inmiddels al heeft opgewaardeerd. 

Sinds een jaar heb ik nu een direct online pakket van jullie werkt prima al hoewel ik liever echt internet zou hebben want het begint nu wel irritant te worden. 

In het begin belde ik gewoon het standaard nummer 0800-0402, kreeg ik een robot aan de telefoon die mij vervolgens herkende als een direct online pakket gebruiker en werd mijn pakket automatisch opgewaardeerd. Werkte top, Met nadruk op werkte.

Nu sinds een tijdje werkt dat niet meer en hang ik soms wel een half uur met jullie mensen aan de lijn om mijn pakket op te waarderen. Vervelend voor mij en de persoon die mij helpt want het zou dus gewoon automatisch kunnen. Ik las bij iemand anders dat er iets niet goed ingesteld stond bij hun vanuit KPN zou iemand hier ook naar mij voor kunnen kijken. Het duurt nog wel even voordat ik "echt" internet krijg en het is toch een stuk makkelijker met die robot optie. 

 

Alvast bedankt 

 

*admin: samengevoegd met eigen topic

Reputatie 7
Badge +21

@Lieke2406 Ik zie dat het gisteren gelukt is om een extra bundel aan te vragen. Dan kan je in ieder geval weer een tijdje vooruit😊

Het is wel vreemd dat je niet door onze robot verder geholpen wordt. Ik zet dit intern voor je door naar de juiste afdeling om uit te laten zoeken waarom dit bij jou gebeurd. Zodra ik meer weet laat ik dat hier weten. Wil je tot die tijd hier (een dag van te voren) aangeven dat je bijna door je bundel heen bent? Dan kan ik een nieuwe bundel voor jou aanvragen.

Hey @Vikash 

 

Ik ben weer bijna door mijn bundel heen zou jij een verzoek voor mij kunnen indienen. Dan kom ik dit weekend in ieder geval niet zonder te zitten. 

Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +21

@Lieke2406 Ik heb het gelijk voor je aangevraagd. Graag gedaan!