Mijn vriendin en ik hebben al jaren KPN thuis (internet en Tv op mijn naam) en beide een telefoonabonnement bij KPN. In Oktober zijn wij verhuist van Den Haag naar Amsterdam. Ik neem telefonisch contact op om het op te zeggen en geef aan dat mijn vriendin al KPN thuis in Amsterdam heeft afgesloten (op haar naam dus). Prima geen probleem alleen even een mailtje sturen naar opzeggen @kpn.com en onze telefoonnummers zouden worden overgezet. Top.
In Oktober waren dus nummers nog niet omgezet dus ik weer bellen. "Vervelend, ik zie dat u eerder gebeld heeft, excuus ik ga het regelen". En het werd geregeld. De telefoonnummers dan, want in januari kom ik er achter dat ze nog steeds abonnementskosten afschrijven voor Den Haag. Ik gelijk bellen. "Vervelend, ik zie dat u eerder gebeld heeft, excuus ik ga het regelen, maar stuur voor de zekerheid weer een mail naar opzeggen @Kpn.com. Ik gedaan en de rekeningen gestorneerd. In februari weer afgeschreven. Ik weer bellen: "Vervelend, ik zie dat u eerder gebeld heeft, excuses we gaan het regelen". Ik krijg uiteindelijk geen rekeningen meer binnen dus dat is fijn.
Totdat ik een brief van het incassobureau ontvang, op mijn oude adres(!!!) Ik gelijk bellen en bezwaar maken bij het incassobureau en KPN bellen. Vervelend, we gaan het uitzoeken en bellen u morgen terug". Na 3 dagen wordt ik teruggebeld: "Ja meneer heeft u bevestiging ontvangen? Nee? Dan is het uw eigen schuld. Moet je zelf achteraan gaan. Dat heb ik gedaan! Nou ik zie niets terug en daarnaast ligt het nu bij het incassobureau en moet u uw klacht daar doen want wij kunnen niks meer doen. Dat is het protocol. Wel vervelend voor je, maar nogmaals het is je eigen verantwoordelijkheid en je moet nu bij het incassobureau zijn. Fijne dag nog".
Dit is toch te waanzinnig voor woorden! KPN is al 1 van de duurdere, dan verwacht in minstens een goede service, maar daarin schieten jullie echt tekort!
Admin: titel van je bericht aangevuld en topic naar juiste board verplaatst
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel