Vraag

KPN Experia WiFi

  • 27 March 2019
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste - Ik heb een Experia v10 modem met daar aangesloten 3 Experia WiFi kastjes (nieuwe model - zwaart - met ethernet kabel). Twee daavan werken prima maar in de omgeving van nr3 krijg ik op mijn mobiel of pad de melding "Offline"of "Geen IP address". Op de kastje zie ik groen, blauw, blank, groen, lampjes branden. Ik heb alle combinaties van aansluiten geprobeerd - reset, aan/uit, WPS, wachtword op foon opnieuw ingesteld. Ethernet is ok - er is een laptop aangesloten. Wireless LED op de Experia modem staat uit. Huis is gelijk floors maar lang uitgerekt - daarom 3x kastjes nodig.

Heeft iemand voor mij een oplossing?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Tony, welkom op het forum! De lampjes klinken prima en geven aan dat er een verbinding is.
.
Ik heb alle combinaties van aansluiten geprobeerd

Bedoel je hiermee dat je de Experia WiFi's hebt omgewisseld? Dat leek mij ook een goede test. Doet het probleem zich dan altijd op dezelfde locatie voor, of juist bij hetzelfde apparaat?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @TonyM, kun je dit nog verder toelichten? Dan gaan we dit verder uitzoeken.
Ja ik heb de kastjes omgewisseld gereset wps en na 24uur deed hij het. 10 min later weer niet. Lijkt dat v10 niet happy is met drie wifis.
Reputatie 7
Badge +28
Het lijkt er inderdaad op, ook al zou dat moeten werken. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Dan kan ik wat gegevens achterhalen over jouw aansluiting om hier wat meer duidelijkheid over te krijgen.

Reageer