Beantwoord

KPN Experia Wifi

  • 5 June 2020
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Waarom word er van de experia box de WiFi uitgeschakeld op het moment dat er kpn experia WiFi versterkers zijn aangesloten ?

icon

Beste antwoord door Joep1965 5 June 2020, 22:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Dat gebeurt alleen bij de v10A niet en dat komt omdat die modems geen fast romaing ondersteuen. dwz dat je door het hele huis kunt lopen zonder zelf over te hoeven schakelen naar het wifi punt.

Ik heb hier dezelfde probleem. Op advies van de monteur die langskwam heb ik 2 zwarte versterkers aangeschaft. 1e op de 1e verdieping en de 2e op zolder geplaatst. Modem geeft geen wifi signaal en die heb ik nodig voor de begane grond. Het is toch raar dat een monteur dit adviseert en vervolgens kom ik zo'n probleem tegen. Is hier wat aan te doen?

Ik wil graag op elke verdieping een wifi verbinding.  

@YunusCoskun 

als je geen v10a hebt zul je toch een experia wifi naast de experiabox moeten plaatsen

ik heb al jaren een netgear r9000 voor een redelijke dekking voor wifi

je kunt je ook overwegen naar goede en degelijke apparatuur

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hier dezelfde probleem. Op advies van de monteur die langskwam heb ik 2 zwarte versterkers aangeschaft. 1e op de 1e verdieping en de 2e op zolder geplaatst. Modem geeft geen wifi signaal en die heb ik nodig voor de begane grond. Het is toch raar dat een monteur dit adviseert en vervolgens kom ik zo'n probleem tegen. Is hier wat aan te doen?

Ik wil graag op elke verdieping een wifi verbinding.  

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan?

@YunusCoskun 

je moet er 1 hebben op de begaande grond (bij de experiabox)

deze zult u moeten kopen of wat @Nick83 aan geeft via tool dat je ze in enkele gevallen gratis kan krijgen

volg de instructie in de volgende link

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login