Hallo. Kan ik een nieuw modem krijgen van KPN? Ik heb momenteel de Experia box v8. Ik heb het al 7 jaar en er zijn soms wifi-problemen.
vriendelijke Groeten
L. Zawistowski
Beste antwoord door GeSp
Bekijk origineelHallo. Kan ik een nieuw modem krijgen van KPN? Ik heb momenteel de Experia box v8. Ik heb het al 7 jaar en er zijn soms wifi-problemen.
vriendelijke Groeten
L. Zawistowski
Beste antwoord door GeSp
Bekijk origineelHallo
Je kan via onderstaande link de WiFi manager uitvoeren, wellicht verbetert dat je WiFi al voldoende, als het echt slecht is stelt die tool ook voor om b.v. SuperWiFi punten aan te schaffen of om het modem om te ruilen (zie deze post van een KPN moderator).
https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm
Ik heb de manager gebruikt en ik voel geen verbetering. Ik wil de modem vervangen door een nieuwer model.
Dan kan je bellen met de klantenservice op 0800-0402
Of je kan wachten op een KPN medewerker hier (moderator), soms duurt dat een tijdje, vul dan alvast je profiel in: https://forum.kpn.com/settings/profile
Hoi
Het nieuwe modem is voor jouw verzonden. Deze ligt maandag voor jou klaar bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je moet inderdaad jouw oude modem inleveren voordat je de nieuwe mee krijgt.
Je ontvangt de informatie en track & trace per sms en email.
Hoi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.