KPN fon geblokkeerd

  • 12 April 2019
  • 5 reacties
  • 311 keer bekeken

KPN fon account geblokkeerd sinds 2 maanden, veel gedoe gehad thuis nu nieuw modem wellicht dat het daarmee te maken heeft geprobeerd te doen wat op forum stond ip adres pakken en inloggen maar ik raak niet ingelogd? klantenservice gesproken zei dat ik mail naar abuse@ moest sturen die mailen mij terug dat ik klantenservice moet bellen. Kortom ik kom niet verder het heeft altijd gewerkt nu ineens niet meer....graag hulp mvg Cindyj

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Cindy, welkom hier. Wat een verhaal. Gelukkig heb ik een soort van connectie hier. @Dennis ABD Die man weet alles. 😎

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen we kijken wat er aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +7
Hah! Bijna alles :p

Een blacklist blokkade op FON word wel vaker naar ons verwezen door de klantenservice, helaas, hoewel dit niet correct is.

Een blacklist blokkade word geplaatst als wifi delen uit staat, dit is immers een voorwaarde om van een gratis FON account gebruik te maken. Als wifi delen wel gewoon aanstaat gaat daar iets mee fout, wat we vanuit abuse niet op kunnen lossen. We kunnen het niet eens inzien.
Reputatie 7
Badge +24
Thanks Dennis, dan kijk ik dat verder na zodra het profiel aangevuld is.
Reputatie 7
KPN fon account geblokkeerd sinds 2 maanden, veel gedoe gehad thuis nu nieuw modem wellicht dat het daarmee te maken heeft ...
Welke Experia Box heb je nu dan in gebruik?
Is dat toevallig een V10A?
Zo ja, dan werkt KPN Fon niet en daar kan je KPN dan voor bedanken.

@Alex_P, wanneer wordt het mogelijk om KPN Fon te activeren op een V10A?

@cindyj, heb je toevallig ook een mobiel abonnement bij KPN?
Dan kan je immers WIFI AAN smsen naar 1266 om een KPN Fon account op dat telefoonnummer te activeren. Je ontvangt dan 3 SMS'jes met gebruikersnaam, wachtwoord en de algemene voorwaarden!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb daar nog steeds geen update over. 😞