Beantwoord

KPN Fon niet mogelijk met overgezet mobiel Telfort abbonement (zou wel moeten)

  • 2 February 2020
  • 11 reacties
  • 148 keer bekeken

Hallo voor zover ik uit onderstaande kan opmaken moet het mogelijk zijn ook met een mobiel KPN abonnement gebruik te kunnen maken van FON. Toch lukt dit niet als ik de sms stuur. Ik krijg een melding dat dit niet mogelijk is als ik via 1266 de melding wifi aan verzend.

Hoe dit op te lossen ?

 

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/kpn-fon-met-mobiel-abonnement-467015

Hier de reactie waar ik naar verwijs...

  • Marina_ logo-kpn-groot.png
  • Oud Moderator
  • 8065 reacties
  • 1 jaar geleden
  •  
  • Goedemorgen@Phorumnaam, Welkom op het forum van KPN 🙂 Leuk dat je jouw vraag hier stelt. KPN Fon(hotspots) is ook mogelijk i.c.m. een mobiel abonnement. Ik kan dit wel voor je aanvragen. Zou je daarvoor je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 February 2020, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

@Smoover ben je vorige week overgezet van Telfort naar KPN helaas dan gaat het niet lukken.

Dat hoort niet bij de Telfort voorwaarden niet negatief bedoelt maar we mogen al blij zijn dat voor VoWifi en VoLte enkel een KPN sim nodig is. Voor Fon en Mb's delen is een volwaardig KPN abonnement nodig geen TFT versie.

Welkom bij KPN 😉

Dank voor de reactie Galdor68. Het lijkt een beetje op 1e rangs klanten en 2e rangs klanten begrijp ik. Ik heb dus geen volwaardig KPN abbonement begrijp ik er maar uit. :thinking:

Dank voor de reactie Galdor68. Het lijkt een beetje op 1e rangs klanten en 2e rangs klanten begrijp ik. Ik heb dus geen volwaardig KPN abbonement begrijp ik er maar uit. :thinking:

Als je inderdaad een TFT abonnement hebt dus overgezet bent komt het daar wel op neer. Dat is de keerzijde van het behouden van alle Telfort voorwaarden en voordelen.

We zitten nu vast verlengen bij KPN is vanwege de hogere bundelprijs en verlies van dubbele data en bundel meenemen eigenlijk geen optie.

Dit is een beetje een punt wat mij tegen de borst stuit bij deze migratie. Er is wel vooraf geschreven dat er niks zou veranderen er is niet duidelijk genoeg bij gezet dat we geen KPN diensten kunnen gebruiken na de migratie. Daar is in diverse topics in reactie wel opgewezen maar niet expliciet in algemene berichten.

De Thuis migratie wordt niet anders. De Telfort klanten worden er simpel gesteld niet beter van. Dat heeft  er mede mee te maken dat het Telfort pakket en KPN pakket andere producten zijn. Ook KPN klanten kunnen voor een dillema komen KPN Compleet houden of voor Hussel kiezen.

Dank voor de reactie Galdor68. Het lijkt een beetje op 1e rangs klanten en 2e rangs klanten begrijp ik. Ik heb dus geen volwaardig KPN abbonement begrijp ik er maar uit. :thinking:

 

Dit is een beetje een punt wat mij tegen de borst stuit bij deze migratie. Er is wel vooraf geschreven dat er niks zou veranderen er is niet duidelijk genoeg bij gezet dat we geen KPN diensten kunnen gebruiken na de migratie.

Ik herken het. Het dwingt me een keuze te maken tussen een duurder abbonement of af te zien van FON. Gelukkig heb ik Ziggo hotspots voor Nederland nog maar het was handig geweest buiten Nederland. Het is niet anders helaas. Ik ga er mijn abbonement niet voor wijzigen.

Hoi @Smoover . Helaas geen FON bij een overgezet abonnement. Dat kan ik bevestigen. 

[s]FON is trouwens ook los te bestellen [/s]en de premium hotspots zijn voor iedereen gratis te gebruiken. 

Hallo @Erwin_  Dank voor je reactie. Heb jij een linkje waar ik een en ander kan vernemen over Fon los bestellen en de gratis premium hotspots?

 

Reputatie 7
Badge +11

Premium HotSpots (ook als je geen klant bent)

@Tycha was me voor :-)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Hoi @Smoover . Helaas geen FON bij een overgezet abonnement. Dat kan ik bevestigen. 

FON is trouwens ook los te bestellen en de premium hotspots zijn voor iedereen gratis te gebruiken. 


Hallo @Erwin_ je gaf aan dat Fon ook los te bestellen is. Ik kan dat nergens vinden. Gr.

Excuses. Dat heb ik niet goed verwoord. De premium hotspots (vaak gratis) zijn ook tegen betaling verkrijgbaar: https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/premium.htm