Beantwoord

KPN Fon uitschakelen Telfort modem

  • 3 February 2020
  • 5 reacties
  • 191 keer bekeken

Onlangs formeel gemigreerd van Telfort naar KPN. Daarmee is mijn Telfort router tegen mijn wil in een KPN Fon netwerk gaan uitzenden.

De 'KPN service tool' waarmee dit uitgezet zou kunnen worden werkt al dagen niet. 

Het modem bevat ook geen mogelijkheid het in of uit te schakelen.

Gelieve het KPN Fon netwerk op mijn huisaansluiting uit te schakelen.

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 February 2020, 13:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Welke Experia Box heb je dan?

Toen ik nog een V10 (zonder a) gebruikte kon je gewoon op de beheerpagina's van de Experia Box zelf Fon (public wifi) uit zetten.

Thuis is hoe dan ook nog niet gemigreerd. Plus het zou betekenen dat je een andere firmware hebt gekregen nergens maar dan ook echt nergens in mijn Telfort v10 kom ik Fon tegen. Hoe dit met de v10a zit weet ik niet toch betwijfel ik dat deze die functie aanboord hebben voor Telfort klanten.

Ben je zelf overgestapt naar KPN dan is er niks tegen je wil maar bewuste keuze.

Reputatie 7

Ben je zelf overgestapt naar KPN dan is er niks tegen je wil maar bewuste keuze.

Maar dan kan het toch nog steeds tegen de wil van topicstarter zijn?

De bewuste keuze was inclusief de optie waarmee Fon uitgezet kan worden.

Probeer deze link eens of het dan wel lukt 

 

https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/servicetool-fon.htm

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @tjb12, van harte welkom hier!

Wat gek dat Fon ineens aan staat op jouw Experia Box. Ik zie dat je al een paar tips gekregen hebt hier, dat is fijn. Heb je al tijd gehad om ze uit te proberen? 

Ik haak er graag even op in: onlangs zijn de mobiele abonnementen van Telfort inderdaad over gegaan naar KPN. De Telfort Thuis abonnementen nog niet dat gebeurt later dit jaar. Zo gauw daar concreet meer informatie over bekend is, informeren wij je daarover via e-mail. 

Laat je weten of het is gelukt, en ook als je vragen hebt?