Vraag

KPN FON via sms aangevraagd maar geen reactie van KPN

  • 8 October 2019
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Op advies van klantenservice van KPN via sms een login voor KPN fon aangevraagd omdat dit niet meer via de nieuwste experiabox kan. Volgende bericht ontvangen: Uw aanmelding voor KPN WiFi is ontvangen. U ontvangt van ons een sms'je als de aanvraag is verwerkt. Met vriendelijke groet, KPN
Hierna geen bericht meer ontvangen. Een bericht terug sturen kan niet. Graag reactie van KPN!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @weetikveeldus, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Normaliter zou je inderdaad binnen een paar minuten de gegevens per SMS moeten krijgen. Maar er kan natuurlijk een keer iets mis gegaan zijn met de aanvraag. Heb je het al een tweede keer geprobeerd?

Ik kijk het ook graag even voor je na, maar ik heb hiervoor wel wat gegevens. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan ga ik het even na, en stuur ik indien nodig handmatig de sms'jes / informatie!