KPN Fon werkt niet op nieuwe telefoon

  • 11 March 2020
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Sinds vorige week een nieuw mobieltje. Nokia 3.2. Ik probeer om KPN-fon in te stellen, maar helaas dat lukt niet. De melding volgt: KPN-fon Verbonden, Geen netwerk.

Signaal sterkte = Uitstekend/Goed.

Helpdesk gebeld: Advies: Uw modem resetten. Gedaan zonder resultaat. 

Ook nog de melding: De webpagina op HTTP://connectivitycheck.gstatic.com/generate_204 kan niet worden geladen vanwege het volgende: net: err_connection_reset.

Hoe kom ik hieruit?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Cor v.d.Kuijt, welkom hier. 

Je hebt een nieuwe telefoon. Hier heb je Fon op aangemeld, alleen nu heb je geen internet. Verbind je automatisch met dat netwerk? Heb je al geprobeerd dat uit te zetten en handmatig te verbinden? En die site die je stuurt, die werkt bij mij ook niet, dus mogelijk is daar iets mee aan de hand. 

Bart_Z dank voor uw reactie. Ik heb handmatig ingelogd en moest wachtwoord invoeren om verder te komen. Nog wat andere zaken uitgeprobeerd via de telf. van mijn echtgenote. Dat lukte meteen (zonder wachtwoord), en KPN-was actief.Kan het zijn dat dit met de versie van Android te maken heeft?

Ik heb op mijn Nokia:

Android One en 9 Pie

Nokia 3.2 draait op Android One en is daarnaast voorzien van Android 9 Pie.

Mogelijk dat dit wat uitmaakt?

Reputatie 7
Badge +20

Ik durf het zo niet te zeggen. Als je inlogt via de browser, welke gebruik je dan? De browser van het toestel? Of heb je ook Chrome? Heb je dat getest?

Heer Bart_Z,

Mijn browser is Chrome.

gr. Cor v.d.Kuijt

Reputatie 7
Badge +20

Je kan verder ook maar op 1 toestel het account gebruiken. Jouw account is niet nog ergens actief? Bijvoorbeeld op jouw oude toestel of het toestel van jouw vrouw?