Kpn fone 30 dagen pas

  • 3 February 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste medewerk(st) er,
Ik heb zojuist een 30 dagen pas voor kpn fon gekocht met mijn credit card.
Als ik in het inlog scherm komt, wachtwoord en paswoord, dan vul ik alles is en krijg dat dit ongeldig is.

Paswoors reset gedaan, ook geen succes.
Wat nu met mijn betaalde pas van 29, 95?

Graag contact hoe we dit oplossen?
JEAN-PAUL

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jean-Paul, welkom hier. Voor de betaalde versie van FON moet ik je helaas doorverwijzen naar de telefonische ingang, in die accounts heb ik namelijk geen inzage. Bel gratis 0800-0414. Ben je in het buitenland? Bel dan: +31 88 468 77 68. De klantenservice is 24/7 bereikbaar. 🙂
Beste Alex_P,
Ik heb zojuist uitvoering gebeld met het telefoonnummer wat U aan mij gegeven heeft.
Zij kunnen NIETS voor mij betekenen (KPN) omdat ik de 30 dagen pass rechtstreeks bij FON aangeschaft heb.
Zij hebben gezocht onder mijn log-inn Naam en ook ALLE creditcard betalen doorlopen om mijn betaling te traceren.
Nogmaals, 3 Feb is het bedrag van 29,90 Eur afgeschreven door FON WIRELESS FON WIRELE UNITED KINGDOM met een transactie nummer.
Wilt U mij AUB bellen en mij Verder helpen?
Ik ben nu EN mijn Geld kwijt EN heb geen juiste gegevens om gebruik te kunnen maken van de dienst.
Graag mij bellen op:
06-21950720
Bijzonder veel dank!

/ Jean-Paul
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jean Paul, excuus voor mijn late reactie. Ergens is deze reactie blijven hangen bij mij. Zou je mij een screenshot willen sturen van afschrijving en van welke rekening/card dit is gedaan? Dan probeer ik zelf om te achterhalen wat hier niet goed is gegaan.