Beantwoord

KPN internet abonnement vergeten op te zeggen

  • 31 December 2020
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Mijn ouders zijn al op leeftijd en een aantal jaren geleden (eind 2015) heeft mijn vader een Ziggo alles in 1 abonnement afgesloten. Op dat moment hadden ze KPN. Nu mijn ouders ouder worden en hulp nodig hebben bij de administratie ben ik tot de ontdekking gekomen dat ze momenteel elke maand nu nog 40 euro betalen voor internet bij KPN. Dit is niet opgezegd met de ingang van Ziggo. Alles bij elkaar opgeteld gaat het al om ruim 1500 euro. Het vreemde is ook dat het abonnement bestond uit 2 delen nl. KPN-telefonie en KPN-internet. Het KPN-telefonie abonnement is wel beëindigd, maar het KPN-internet abonnement dus niet. Het is natuurlijk niet goed dat mijn ouders dit niet goed gezien hebben en geen actie hebben ondernomen op deze niet gebruikte dienst. Nu ik de administratie/bankrekening kan inzien kom ik tot deze ontdekking. Kan ik hier namens mijn ouders nog iets aan doen? En hoe pak ik dat dan aan?  

icon

Beste antwoord door Jose_ 7 January 2021, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @benm66 

zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Succes.

Hoi JanD, bedankt voor de reactie. Ik snap dat er moet worden opgezegd, Dat gaat me lukken. Ik was meer benieuwd of KPN hier nog coulant kan zijn of iets kan betekenen, want de dienst is nooit afgenomen (maar wel betaald) omdat mijn ouders nu bij Ziggo zitten.

 

Zelf ben ik momenteel nog wel bij klant bij KPN. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @benm66, welkom hier op het forum!

Wat vervelend om hier na 5 jaar achter te komen! Fijn om te lezen dat je jouw ouders hier nu bij helpt.

Vermoedelijk is er bij Ziggo doorgegeven om nummerbehoud aan te vragen voor de vaste telefoon, daarom is het telefoonnummer bij ons wel stopgezet maar het internetabonnement niet. Daar moet ook apart opdracht voor gegeven worden, al dan niet door middel van overstapservice bij Ziggo óf door zelf de opzegging bij ons door te geven. Gebeurt dat niet, dan blijven wij de abonnementskosten uiteraard incasseren.

Ik durf eigenlijk niet te zeggen of wij hierin nog iets kunnen betekenen. Dit kun je het beste bespreken met de Opzegdesk (te bereiken via 0800 0402). Eventueel zou je het nog aan de klachtenafdeling kunnen voorleggen: Klacht indienen.