Mijn ouders zijn al op leeftijd en een aantal jaren geleden (eind 2015) heeft mijn vader een Ziggo alles in 1 abonnement afgesloten. Op dat moment hadden ze KPN. Nu mijn ouders ouder worden en hulp nodig hebben bij de administratie ben ik tot de ontdekking gekomen dat ze momenteel elke maand nu nog 40 euro betalen voor internet bij KPN. Dit is niet opgezegd met de ingang van Ziggo. Alles bij elkaar opgeteld gaat het al om ruim 1500 euro. Het vreemde is ook dat het abonnement bestond uit 2 delen nl. KPN-telefonie en KPN-internet. Het KPN-telefonie abonnement is wel beëindigd, maar het KPN-internet abonnement dus niet. Het is natuurlijk niet goed dat mijn ouders dit niet goed gezien hebben en geen actie hebben ondernomen op deze niet gebruikte dienst. Nu ik de administratie/bankrekening kan inzien kom ik tot deze ontdekking. Kan ik hier namens mijn ouders nog iets aan doen? En hoe pak ik dat dan aan? Â
Beste antwoord door Jose_
Bekijk origineel