KPN Kado Kalender

  • 19 December 2020
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Reputatie 1

Leuke actie van KPN maar helaas heb ook ik nooit iets ontvangen dus die kadootjes gaan mijn neus lekker voorbij. Alles is door mij nagezien, toestemming gegeven, juiste e-mailadres is bekend, aangemeld, vol spanning afgewacht maar helaas pindakaas. Zou leuk zijn als jullie dit oplossen voor januari volgend jaar.

P.s. De maandelijkse incasso lukt al jaar en dag wel, dat hebben jullie goed voor elkaar :)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Bert, welkom hier. 

Ik neem aan dat het om hetzelfde e-mailadres gaat waarmee je hier inlogt? Ik heb dit nu gelijk nagevraagd bij de mensen die hierover gaan. 

Reputatie 1

Hoi Alex, dank voor de reactie

Het gaat idd om dit zelfde e-mailadres 

Reputatie 7
Badge +24

Top. Ik wacht een reactie af en laat het je weten zodra ik iets hoor. 

Nog even voor de duidelijkheid, ook geen mailtjes gehad in de 'Ongewenste mail’ bak? 

Reputatie 1

Nee, spam ook gecontroleerd. 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, ik wacht op een reactie en kom erop terug. 

Reputatie 1

Nog steeds geen reactie, wachten jullie tot de actie voorbij is?

Denk dat ik mijn incassomachtiging intrek en af en toe ook maar eens iets langer wacht met betalen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bert_61. We hebben het doorgezet, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Daarom doe ik het even op deze manier. Gisteren zat er een vouchercode in de kado kalender. Ik stuur je zo een privebericht met daarin een vouchercode om een gratis kerstfilm te huren.Â