Vraag

KPN komt afspraak niet na!!!!

  • 18 February 2019
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Snap niet als KPN beloofd iets te doen dat ze nog na 3 maanden afspraken niet kunnen na komen. Ik vind dit schandalig!!!

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

2 reacties

Stoppen met deze topic e-mails geen interrese
Reputatie 7
Badge +20
Snap niet als KPN beloofd iets te doen dat ze nog na 3 maanden afspraken niet kunnen na komen. Ik vind dit schandalig!!!
Hallo @xxx-xxx Ik kan me volledig voorstellen dat je er niet blij van wordt als een toezegging niet wordt waargemaakt. Ik help je uiteraard graag verder, maar ik heb je gegevens niet bij de hand. Ik weet dus niet wat er aan de hand is en waar je tegenaan loopt. Kun me iets meer toelichting geven?

Ik ga ook je gegevens nodig hebben. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Stoppen met deze topic e-mails geen interrese
Hallo @AM van Oorsprong Kun je me iets meer uitleggen? Krijg je mails, dat er een reactie in een topic is geplaatst en wil je deze niet ontvangen? Is dat met dit account? Wil je het account helemaal verwijderen of wil je alleen geen updates ontvangen?

Reageer