Beantwoord

KPN reclame in beeld

  • 2 May 2020
  • 9 reacties
  • 241 keer bekeken

goedemorgen elke zaterdag word mijn internetsite weggedrukt door een kpn reclame waarbij je dan zogenaamd een telefoon wint hoe kan ik dit stoppen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 8 May 2020, 11:22

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat bedoelt u met "mijn internetsite"? Heeft u een eigen website? 

op de site waar ik op zit bijv hyves

 

Reputatie 7
Badge +28

Kun je pop-ups niet blokkeren? 
(en is Hyves weer terug?) 

Hallo @erica62 , bedoel je soms hyvesgames? Hyves als NL-versie van Facebook bestaat al jaaaaaaren niet meer.

 

mijn adblocker staat maar pakt t niet ik moet dan opnieuw starten en blijft doorgaan de kpn reclame drukt hem steeds weer weg

ja hyvesgames daar speel ik nog steeds landleven

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @erica62, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is niet de bedoeling natuurlijk, maar soms ook hardnekkig om weg te krijgen. Ik lees dat je adblocker al hebt getest en dat dit niet werkt. Heb je ook de cache en cookies van je internetbrowser verwijderd?

 

Wis de cache met een sneltoets

  1. Druk tegelijkertijd op de toetsen [Ctrl], [Shift] en [Del]. Een pop-upvenster wordt geopend. ...
  2. Vink alle opties uit, behalve "tijdelijke internetbestanden".
  3. Klik op de knop "Verwijderen" om de browsercache leeg te maken. ...
  4. Vernieuw de pagina. 

Laat je even weten of dit helpt? En krijg je het ook als je gebruik maakt van een andere internetbrowser? 

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat da niets uit haalt. Dergelijke spelletjes sites zitten hardstikke vol met reclame. Daar word het geld mee verdiend. En die reclame word steeds aangepast om te voorkomen dat het geblokkeerd word door abblockers. Want dan zouden ze niets meer verdienen.

heb cache en alle geschiedenis verwijderd maar helpt niet gisteren om 10.00 uur de laatste keer die reclame gehad nu nog niet dus gaat nu weer even goed   speel via chrome weet niet of ik andere browser heb op de laptop     bedankt voor al jullie hulp en ideeen

Reageer