Beantwoord

KPN stelt - glasvezel of internet wordt afgesloten - SPAM?

  • 15 November 2022
  • 29 reacties
  • 552 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 1

Heel mooi, toch krijg ik nog niet goed beeld van wat er gebeurd is, is de telefoondraad vervangen door UTP kabel ? Want waarom een zoektocht naar de koperdraden als er glasvezel beschikbaar is ?

Geen idee… de glasvezelkabel moest doorgetrokken worden van mijn huiskamer (waar de fritzbox is) naar de meterkast (waar het glasvezelkast hangt). Dat betekent dat je natuurlijk de ‘uitgang’ in de meterkast moet vinden, waar de telefoonkabels aankomen.
Ik ken de technische termen niet -  maar het zag er heel simpel uit. De telefoondraden trokken de glasvezelkabel door de buis heen vanaf de 2e verdieping naar de meterkast… Precies zoals je een elastiek trekt door de tailleband van een jurk of broek ;-)

 

 

Reputatie 7

Geen idee… de glasvezelkabel moest doorgetrokken worden van mijn huiskamer (waar de fritzbox is) naar de meterkast (waar het glasvezelkast hangt).

Dat zal niet een glasvezelkabel zijn maar een gewone UTP netwerkkabel.

Reputatie 1

Geen idee… de glasvezelkabel moest doorgetrokken worden van mijn huiskamer (waar de fritzbox is) naar de meterkast (waar het glasvezelkast hangt).

Dat zal niet een glasvezelkabel zijn maar een gewone UTP netwerkkabel.

:-)

 

Links of rechtsom ben ik blij dat diensten nu op glasvezel werken, @Madelei4 !