Beantwoord

KPN SuperWifi i.c.m. een Zakelijk abonnement

  • 24 February 2020
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Op 1 april gaat mijn zakelijke internetabonnement via KPN (voorheen alleen mobiel privé) in werking (ga ik gemakshalve van uit) en ben ik van Ziggo verlost. Nu is er de superwifi actie. Zou handig zijn om op meerdere plekken in huis te kunnen werken. Zeg het maar @KPN, kom ik daarvoor in aanmerking?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door IngsBizz 24 February 2020, 16:43

Bekijk origineel

4 reacties

@IngsBizz 

Ik neem aan dat je groot-zakelijk bedoelt….

Dat is ook bij kpn zakelijk ( https://www.kpn.com/zakelijk.htm ). Als je bij de aanvraag voor superwifi hebt gekozen dan krijg je dat. Als je bij de aanvraag voor 6 maanden korting hebt gekozen dan krijg je dát (en heb je dus geld voor aanschaf ervan). Voor zakelijke klanten kan dat hier.

(klein-zakelijk = ZZP en valt onder kpn consument)

Reputatie 7
Badge +24

Op 1 april gaat mijn zakelijke internetabonnement via KPN (voorheen alleen mobiel privé) in werking (ga ik gemakshalve van uit) en ben ik van Ziggo verlost. Nu is er de superwifi actie. Zou handig zijn om op meerdere plekken in huis te kunnen werken. Zeg het maar @KPN, kom ik daarvoor in aanmerking?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Merk je toch vanzelf bij het aanvragen van je abonnement? Dan krijg je de keuze:

Als je overigens een wat duurder abonnement kiest, en je hebt ook mobiel van KPN, dan kan je beter voor de korting kiezen hoor. Want de korting is dan meer dan dat de SuperWifi's waard zijn.

Tsja, dat zou je denken…. Maar, toen ik dit ik gang ging zetten, was die actie nog niet van kracht. Dus koos ik voor de korting…... 

Het is me duidelijk. Geen Superwifi tenzij ik dat zelf aanschaf. Dat is prima. 

<ik sluit dit draadje>

Badge +19

Doe de wifimanager https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login en misschien krijg je dan wel gratis de experia wifi's. die moeten wel bekabeld worden aangesloten maar ze werken wel!!

Reageer