Beantwoord

KPN thuis kan pas donderdag worden aangesloten

  • 10 February 2020
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Hi! Wij hebben zaterdag KPN thuis “besteld”. Maar jullie geven aan dat dit pas donderdag aangesloten kan worden. Waarom duurt dit zo lang? Kan het niet eerder? 
Ons klantnummer is: ***

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid, topic naar juiste categorie verplaatst en klantnummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 February 2020, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Donderdag aanstaande? Dat zou juist als heel snel zijn. Meestal duurt zoiets een week of 2 - 3.

Nou, dat is een supersnelle levering, ik moest meer dan een maand wachten.

Zo, dat is idd teringsnel. Er staat normaal minimaal 15 werkdagen voor…

Maar… hoe kan je al een klantnummer hebben als je Thuis-abonnement nog niet actief is?

Reputatie 7

Hallo @Rosanne94, welkom bij ons op het forum. Als je donderdag al aangesloten zou kunnen worden zou dat inderdaad erg snel zijn! Ik ben meteen voor je gaan kijken maar zo te zien wordt je donderdag niet aangesloten. Zoals Peter al zei staat er normaal gesproken ongeveer 15 werkdagen voor het aansluiten van een nieuwe levering, 3 weken dus. Ik zie dat jouw order gepland staat voor 11 maart, dat is wat langer dan dan die 3 weken. Ik zie dat je hierover vanmiddag ook gebeld hebt met de klantenservice, daarbij is een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling die dit gaat bekijken. 

 

Maar… hoe kan je al een klantnummer hebben als je Thuis-abonnement nog niet actief is?

Dat kan, die staat al op de bevestigingsbrief die je krijgt na het plaatsen van de bestelling :wink:

Reputatie 7

Hoi @Rosanne94, we hebben geen reactie meer van je gezien op het forum. Er is zo te zien nog wel telefonisch contact geweest, daarbij is de bestelling opnieuw gedaan en was een snellere wensdatum mogelijk. Als we je daarbij kunnen helpen of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden :slight_smile: