Beantwoord

KPN vaste diensten upgraden

  • 23 August 2020
  • 10 reacties
  • 64 keer bekeken

Goede middag,

Wij hebben op dit moment kpn internetplusbellen en tv via schotel, nu zijn wij aan het kijken om ook tv via kpn te doen maar dan een hussel pakket...hoe kan ik het oude abonnement omzetten naar een nieuw pakket.

Groetjes fenne

icon

Beste antwoord door PeterG 23 August 2020, 13:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Goedemiddag, het is verstandig om eerst even te kijken welke snelheid er leverbaar is. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Aanpassen kan via je MijnKPN Account. Zie de MijnKPN link bovenaan dit forum.

Bellen kan ook (0800-0402)

 

Zat net te kijken want wil dan ook voor 2 tvs en met opnemen, hij geeft dan 1 4k tv  ontvanger aan maar kan er geen 2 van maken alleen de digitenne .

Met Hussel kan je zonder meer tot 6 ITV ontvangers gaan. Met opnemen dus.

Badge +19

Maar let op. U zal nieuwe kabels moeten trekken van de experiabox naar de ontvangers. Laat u niet verleiden tot het nemen van draadloze verbindingsets want dat levert nogal eens problemen op.

Dat waren we inderdaad  van plan ja kabels trekken. 

 

Maar ik moet dan wel 2 ontvangers hebben ?

Of hoe gaat dat dan.

Badge +19

Als u op 2 plaatsen tv wil kijken heeft u inderdaad 2 ontvangers nodig. Dat zou u kunnen regelen via mijnkpn maar dat lukt niet altijd. U kunt het beste dan even bellen 0800-0402. Tegen de computer die u aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken. Heeft u trouwens glasvezel?

Ja heb ik toen destijds al aan laten sluiten voor het geval dat kastje alles zit er al.

Bedankt allen voor het snelle reageren gaat nu wel lukken ik heb mn antwoord😁

Reputatie 7
Badge +22

 

Heeft u trouwens glasvezel?

@Joep1965 ze heeft glasvezel volgens Fourstack.