KPN verkoper aan de deur

  • 30 November 2020
  • 4 reacties
  • 1601 keer bekeken

Hoi, 

net ging de deurbel, er staat een KPN medewerker voor de deur, vriendelijk gezicht , licht getinte en origineel KPN t shirt aan

ik doe niet open zei ik

Hij vertelde dat hij vorig jaar glas vezel heeft aangelegd , na mijn weten is dat al 3 jaar geleden, 

(door het raam)

Jammer ik heb niet gevraagd of hij een orgineel pasje heeft, maar ja dat kan ik niet zien zo in het donker en door het raam.

Ik vind het wel vreemd, dat KPN medewerkers s avonds langs komen om 20,00 Ik heb geen ring deur bel, de 2 andere buren wel, en daar is er ook glas vezel aangelegd, maar niet aangebeld

vreemd , vreemd

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Esther19761976,

Verkopers kunnen tot maximaal 21:00 bij u aanbellen en dragen altijd een pasje waarmee ze zich kunnen identificeren. Wat is je vraag precies?

Is ook gebeurt bij de buurman aantal weken terug met ongeveer hetzelfde verhaal. Er ligt ook glasvezel bij ons in de straat.

@ hanna

Ik vind het gewoon niets dat kpn aanbelt s avonds om 20;00 onaangekondigd om te komen praten over internet of glasvezel

als ik wel iets wil weten kom ik wel met de vraag....

daarnaast is het donker en ik vertrouwde het totaal niet.. je ziet en hoort te verschrikkelijke dingen met woning overvallen

maar goed ik wilde het kwijt op dit forum maar kpn meld je bezoek aan! Of  kom in d middag , we zijn toch ( bijna) allemaal thuis

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Esther19761976 
Ik geef je groot gelijk!
Voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast.
Ik doe ook niet open bij donker, ondanks dat er bij mij allemaal buitenlichten aan gaan als iemand mijn voordeur of achterdeur nadert.
Ik doe ook 's avonds alleen open als ik iemand verwacht.