Beantwoord

KPN website maker

  • 23 April 2020
  • 12 reacties
  • 206 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo iedereen. Ik ben zelf een website aan het maken maar hoe kan ik ervoor zorgen dat als iemand op een bepaald woord klikt, zichzelf dan met een doorverwijzing naar een andere pagina brengt?

Voorbeeld:

De openingstijden vind u hier.

En dan dat als je op ‘hier’ klikt, je dan wordt doorverwezen naar de pagina met de openingstijden.

icon

Beste antwoord door Chrizziey 23 April 2020, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Wh Ye 
Op basis van een html shortcode :
<a href="url">link text</a> | Dus <a href="test.test">Klik Hier</a>

Reputatie 7
Badge +24

Hi Wh, welkom hier. 

Hallo @Wh Ye 
Op basis van een html shortcode :
<a href="url">link text</a> | Dus <a href="test.test">Klik Hier</a>

:point_up: Zo dus. :smiley:

Reputatie 1

Hallo @Wh Ye 
Op basis van een html shortcode :
<a href="url">link text</a> | Dus <a href="test.test">Klik Hier</a>

Dit is misschien een beetje een domme vraag, maar wat betekenen die a's en href's?

Reputatie 7
Badge +24

Hmm, om dat te begrijpen is iets meer achtergrond informatie nodig. Hoe maak je die website? 

Wat HTML betreft is dit een goed begin. 

Reputatie 7
Badge +24

Hahaha :joy: topicstarter heeft nog een lange weg te gaan.

Reputatie 1

Aha, dankjewel:joy:

Reputatie 7
Badge +24

Succes :smile:

Reputatie 1

Is het eigenlijk ook mogelijk om bijvoorbeeld een afbeelding op je website te plaatsen. En als iemand op je website zit en erop klikt, het plaatje dan groter wordt?

Reputatie 7
Badge +24

Ja tuurlijk... maar... je moet de kennis hebben om zoiets te maken. Ik denk dat je daarvoor beter op een ander forum terecht kunt. 

Reputatie 7
Badge +16

@Wh Ye  Als je een beginnend websitebouwer bent kan ik je aanraden om is met Wordpress, joomla o.i.d. te beginnen.  Dit is simpeler in gebruik dan alles zelf scripten terwijl je daar nog (ik vul het even in ) weinig ervaring mee hebt. 

Reputatie 7
Badge +24

Maar WordPress of Joomla werkt niet op de particuliere webruimte van KPN.

Reputatie 7
Badge +16

Maar WordPress of Joomla werkt niet op de particuliere webruimte van KPN.

Ah oke, ik ken die webruimte niet van KPN. Breng het dan ergens onder waar wel wordpress of Joomla op gebruikt kunnen worden. Als geen kennis van scripten hebt dan is het bar lastig in een lege webruimte.