Beantwoord

KPN WiFi-manager; server overbelast.

  • 12 June 2020
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

WiFi geeft in ons huis een slechte dekking dus geprobeerd via de wifi manager de zaken te verbeteren.

Echter al talloze malen geprobeerd op verschillende tijden en data maar altijd dezelfde uitkomst; server is overbelast.

 

What to do?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 20 June 2020, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @diderik, wat irritant dat het nog niet gelukt is om de manager te doorlopen. :( Deze geeft af en toe wat problemen helaas. Heb je het nogmaals geprobeerd? Of is het inmiddels al gelukt? Wellicht met andere apparaten? Verschillende tijdstippen? Want denk wel goed is om deze te doorlopen als deze werkt. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het je gelukt is aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen.