Beantwoord

KPN Wifiversterker gebruiken bij andere provider

  • 28 February 2021
  • 2 reacties
  • 9479 keer bekeken

Hallo kan ik mijn super WiFi versterkers van kpn ook gebruiken bij een andere provider als ziggo of youfone?

icon

Beste antwoord door Babylonia 1 March 2021, 13:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marikevh. Welkom op het KPN Forum. Wanneer je onze SuperWifi versterker aansluit op een ExperiaBox van KPN worden de gegevens overgenomen. Dit gebeurd (waarschijnlijk) niet wanneer je het op een andere router aansluit. Maar verder werkt het wel. Je kan altijd handmatig jouw netwerknaam en wachtwoord aanpassen natuurlijk, door in te loggen op jouw SuperWifi. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb wel een KPN aansluiting, maar mijn SuperWiFi set bewust niet aan een Experia Box hangen.
Juist door ontbreken van achterliggende KPN bemoeienis daar helemaal geen problemen mee.
(Met wat ik over het algemeen hier lees op het forum vaak problemen met apps e.d.)

Hoe op te zetten achter een ander netwerk, zie < DEZE reactie > en vervolgreacties.

Het stukje tekst bij "START” geldt voor de gebruiker in dat onderwerp met wel een Experia Box.
Dat stuk kun je overslaan bij gebruik achter een andere router / provider.
Verder in de tekst voor een “Experia Box” kun je elke andere willekeurige router gebruiken.

(Het setje hangt nu al ruim 3 maanden achter een oude Cisco-router van pakweg 10-11 jaar oud,
met een verbinding naar de overkant van de straat).