Beantwoord

KPN XS4ALL

  • 28 February 2019
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Reputatie 2
Ik maak nu gebruik van 2x KPN mobiel en de Cloud van KPN. Internet heb ik van XS4ALL. De overgang naar XS4ALL gaf problemen met met WXS email account. Gelukkig goed opgelost door KPN. Gedurende een jaar is dit nog gratis maar daarna wordt het betalen?? Mijn vaste nummer is bij XS4ALL ook duur terwijl dit toen bij KPN in het totaal pakket zat.
Is er uitzicht hoe dit straks opgelost gaat worden want zelf vind ik dit nu erg onduidelijk worden en heb ook het idee dat ik de hoofdprijs betaal.
De clouddiensten is voor mij altijd onduidelijk. De ene keer wel een goede verbinding en soms weer niet. Terwijl er ook een copy wordt gemaakt op mijn C schijf waardoor de pc erg langzaam wordt en vollopt.
Nogal wat vragen en misschien zijn er mensen die mij hiermee kan helpen.
Alvast dank
Michael🤔
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 March 2019, 19:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Dat zijn een heleboel vragen in één keer, Michael. 🙂 Ik vrees dat ik er weinig kan beantwoorden maar kan je wel op weg helpen.
Ik begrijp dat je een wxs e-mail adres gebruikt bij XS4all? En dat dit nu gratis is, maar op termijn betaald? Helaas heb ik geen kennis van dit proces en ik denk dat je deze het beste aan XS4all kunt stellen: https://www.xs4all.nl/contact/
Uiteraard zijn we bij KPN ook benieuwd hoe het in de toekomst gaat. Er is ons gezegd dat er voor de klanten niks veranderd. Dus de zaken, zoals je ze nu gewend bent bij XS4all, zouden zo moeten blijven. Voorlopig is de dienstverlening nog niet bij ons ondergebracht dus helaas kan ik inhoudelijke vragen (nog) niet beantwoorden.
Ik lees dat je clouddiensten afneemt en dat is nu juist weer een tak van sport waar ik zelf niks vanaf weet 😢. Als daar issues mee zijn zou ik de vraag posten op het zakelijke forum van KPN: https://zakelijkforum.kpn.com/
Reputatie 2
ik wacht af met wat KPN en XS4ALL gaan regelen voor de gebruikers. blijft spannend. dank