Beantwoord

KPN zegt dat ik niet alle ontvangers retour heb gezonden

  • 13 April 2024
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb twee TV ontvangers retourgezonden aan KPN. Van de inhoud van de doos heb ik een foto gemaakt. Nu zegt KPN dat er maar één ontvanger is ontvangen. De brief die ik nu ontvangen heb, zegt dat ik binnen 7 dagen  de zender moet retourneren. Hoe nu verde te handelen

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 April 2024, 16:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je hoeft niets te doen. Het is een bekend probleem bij kpn logistiek. 

Beste Kevster,  hartelijk dank voor je berichtje.  Voor alle zekerheid hebben we toch KPN een brief gestuurd met de foto van verzending. Het zou toch vervelend zijn als KPN om welke reden dan ook, een blokkade zou inzetten.

 

vriendelijk groetend,

 

kees Overgaauw 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Overgaauw Cornelis, welkom hier! En dank je wel dat je er nog een brief achteraan gestuurd hebt.

 

Kevster heeft je het goede antwoord al gegeven:

Je hoeft niets te doen. Het is een bekend probleem bij kpn logistiek. 

Maar ik kom dit, vanuit KPN, nog even bevestigen. Het komt voor dat de logistieke afdeling een apparaat mist bij het registreren. Dan krijg je daar automatisch herinneringen van. Je hebt er nu een gehad, je gaat er waarschijnlijk nog één of twee krijgen. Je kunt deze verder negeren :)

Het lijkt een ‘ongeorganiseerde bende’ te zijn bij de afdeling logistiek van KPN. Ik lees heel veel klachten over onterechte herinneringen binnen dit forum en is mij persoonlijk ook dit jaar overkomen dat ik 2x een herinnering heb gehad omdat ik een defecte XGS-PON-kast niet teruggestuurd zou hebben. @Erik van KPN , jammer.

Reageer