Vraag

Kreeg een mail dat ik iets gewijzigd heb, maar dat is niet zo

  • 14 December 2021
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Badge

Goedemiddag,

 

ik kreeg een e-mail van KPN, zie hieronder, maar ik heb helemaal niets veranderd!? 

Ik heb nog steeds een KPN provider op mijn mobiele telefoon en thuis hebben we ook KPN.

Wat is er gebeurt volgens u?  Kunt u dit nakijken?

Heel graag een reactie van uw kant

 

Met vriendelijke groet,

  1. Tappel

 

Helaas vervalt uw KPN Husselvoordeel. Hieronder leest u waarom het voordeel vervalt en wat dit voor u betekent.

 

 

Annulering, opzegging of verhuizing
U hebt 1 van uw KPN producten geannuleerd, opgezegd of verhuisd. Daardoor combineert u geen KPN Mobiel en Thuis meer op uw adres. U krijgt daarom geen KPN Husselvoordeel meer.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @G. Tappel , voor een snel antwoord kun je beter even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @G. Tappel. Welkom op het KPN Forum. Heeft onze klantenservice jouw vraag inmiddels al kunnen beantwoorden? Als je mijn hulp nodig hebt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer, mobiele nummer(s) en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?