Beantwoord

Krijg geen verbinding met mijn modem voor KPN thuis

  • 27 July 2021
  • 23 reacties
  • 438 keer bekeken

als ik kpn thuis opstart dan krijg ik geen verbinding met mijn modem en wel met andere hoe moet ik dat oplossen krijg wel als ik op andere wifi inlog wel verbinding snap er niets meer van en zie dus ook niet of de wifi versterkers het doen

icon

Beste antwoord door DennisA78 27 July 2021, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welk modem heb je en welke versterkers? Ben je wel met (de juiste) wifi verbonden?

ik heb de box 12 en de wifi versterkers

ik zit op de juiste wifi maar met kpn thuis gaat die gewoon naar die andere en als ik op een andere inlog dan doet thuis het wel alleen niet op mijn modem

Reputatie 7
Badge +10

Wat bedoel je met "andere"? Welke versterkers heb je, superwifi of experiawifi? Hoe zijn die nu aangesloten? Hebben de versterkers dezelfde wifi gegevens als wat achterop de box12 staat? (In de thuisapp te controleren) De wifi op de box12 hoort uit te staan als je kpn versterkers gebruikt, is dit zo?

als ik wifi aanzet kan ik op een andere naam inloggen maar op de thuis app komt elke keer dezelfde tevoor schijn en ik heb super wifi wifi uit moet dan het lichtje knipperen

zoja dan staat die uit

ik kan dus niet in de thuis app komen

Reputatie 7
Badge +10

wifi uit moet dan het lichtje knipperen

zoja dan staat die uit

Als het wifilampje (2e lampje op de box12) knippert is hij aan. Links op de box12, onderste knopje van de 2, 15sec ingedrukt houden en de wifi staat uit. Je kan dan enkel met de superwifi’s verbinding. Lukt het dan wel met de thuisapp?

 

als wifi uit is dan doet die het helemaal niet meer dus geen wifi

maar thuis app doet niets

Reputatie 7
Badge +10

Dat heb je geen wifi meer en geen ander wifi netwerk om te kiezen? Dan werken de superwifi’s niet zoals het hoort. Is er eentje met kabel verbonden aan de box12?

Evt de superwifi’s resetten zodat ze de wifi gegevens van de box12 weer op gaan halen.

ja 1 is er verbonden met box 12

maar ik zal de versterkers resetten en moet dan wifi uitstaan of moet die daarna uit?

Reputatie 7
Badge +10

ja 1 is er verbonden met box 12

maar ik zal de versterkers resetten en moet dan wifi uitstaan of moet die daarna uit?

Wifi op box12 kan uit blijven staan. Alleen de bekabelde superwifi resetten zou genoeg moeten. Hij stuurt dat door de 2e

ok ga het proberen laat het zo weten

ik kwam er heel even op maar binnen no time was de verbinding weg en moest ik de modem weer aanzetten om op wifi te komen wifi versterker heb ik gereset 

wat kan ik nog doen

Reputatie 7
Badge +10

Heb je nu wifiverbinding met de box12? Wat je zou kunnen doen is naar http://192.168.2.151/ gaan. Dit zou de inlog pagina van de superwifi’s moeten tonen. Als je een wachtwoord moet invullen staat deze achterop de superwifi die bekabeld aan de box12 aangesloten is. "Admin password" Als dit lukt  mag je gelijk een nieuw wachtwoord bedenken ter vervanging van dat admin password. (Gelijk even opschrijven)

Als je dan bent ingelogd zie je wifi naam en wachtwoord zoals die nu in de superwifi’s staat opgeslagen. Je kunt ze veranderen of zo houden. Als je maar weet wat het is (opschrijven)

ja heb wifi met de box 12 de link die je stuurde daar kom ik niet op (werkt niet)

word er een beetje gek van!!!

Reputatie 7
Badge +10

Als je de thuisapp opent, terwijl je met de box12 verbonden bent. Gaat dan 1 van de superwifi’s blauw knipperen?

nee blijven groen

Reputatie 7
Badge +10

Zie je kans om een foto te laten zien hoe het is aangesloten?

dat gaat morgen worden ik zal ze er morgen opzetten dan kun je in de loop van de dag kijken

voor vandaag ben ik er klaar mee

maar bedankt alvast voor je hulp

Reputatie 7
Badge +10

Is goed. De superwifi’s zullen een ander ip adres gekregen hebben van de box12. Om daar achter te komen kun je of inloggen op de box12, of een app downloaden zoals wifiman. In het tabje "ondekken" vind je dan al je apparaten die verbinding hebben met de box12, met het bijbehorende ip adres. Als je die weet, moet er in te loggen zijn op de superwifi’s.

Morgen weer een frisse dag :relaxed::thumbsup_tone2:

thnx alvast

dennis dank je voor de ondersteuning het is me uiteindelijk gelukt en dat was het doel

gr

theo

Reputatie 7
Badge +10

dennis dank je voor de ondersteuning het is me uiteindelijk gelukt en dat was het doel

gr

theo

Toppie!! :clap_tone2::grin:

Wat heb je gedaan om het goed te krijgen?

met wifiman heb de juiste gegevens gekregen en toen lukte het wel en beetje mazzel hoort erbij toch:wink:

Reputatie 7
Badge +10

Haha mooi zo :thumbsup_tone2: