Beantwoord

Krijg maandelijks 0-euro factuur en nu een automatische afschrijving van 4,60 euro

  • 3 March 2020
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

KPN automatische afschrijving 4,60 is niet meer geldig adres is opgeheven! heb alleen nog gsm bij U maar mijn adres is weg en maandelijks krijg ik een factuur van 0,00 euro. in het systeem is waarschijnlijk iets mis. Neem contact met me op svp, zsm ***

 

Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 March 2020, 08:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Annemie Delissen, welkom! Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier even laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik graag met je mee naar wat er speelt.

Reputatie 7

Ik zie dat je het profiel hebt ingevuld, Annemie. Dank daarvoor.

Je geeft aan dat het adres weg is en je niets meer bij ons hebt. Echter heb je nog wel actieve mailadressen bij ons. Je hebt op 4 maart 2019 contact met ons gehad over opzeggen en e-mail. Op dat moment is je abonnement omgezet naar een e-mail only. Dit is is per 13 maart 2019 ingegaan met daarbij een actiekorting waardoor het een jaar lang gratis was. Dat jaar is nu voorbij, wat betekent dat je per 13 maart 2020 het normale bedrag betaalt. Hier heb je op 27 februari ook een e-mail van ons over gehad, op het mailadres dat in je profiel staat.

Het maandbedrag voor een e-mail only is €7,50. Omdat je factuur per hele maand gaat, krijg je nu op je huidige factuur nog korting voor de periode 1 t/m 12 maart. Waardoor je uitkomt op een bedrag van €4,60.

Als je de adressen niet meer gebruikt, kunnen we het e-mail only abonnement ook opzeggen. Geef dan even aan dat je dit graag wilt.