Vraag

Lampje glas brand niet op NT kastje na storing

  • 20 April 2021
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Sinds maandag 19 April, 9:00 heb ik geen internet en tv meer via glas. Dit was waarschijnlijk veroorzaakt door een storing aangezien veel van mijn buren geen internet meer hadden en het groene lampje van glas op het nt kastje uit was. Inmiddels hebben mijn buren weer internet sinds gisteren avond, bij mij blijft het lampje uit. 

Ik heb ook 2 minuten de stroom van het nt kastje afgehaald in de hoop dat het weer zou starten, dit heeft echter niet geholpen. 

Wat kan ik nu doen? Werken vanuit huis wordt op deze manier erg lastig.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Meer dan morgenochtend bellen kan je niet doen.  0800-0402 gratis nummer. 

Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.

 

Maar of dat ook via 0800-0402 gaat lukken weet  ik zo niet, zou het alleen met een storing proberen en die heb ik nu niet.

@Joep1965 @Doornekamp33 Bedankt voor jullie reactie. Ik ga zo maar even bellen. De site van KPN geeft aan dat er een storing is mijn gebied. Maar ik vind het vreemd dat mijn buren, die ook KPN hebben, wel internet hebben

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Bartbr, welkom op het forum.

Goed dat je aan de bel trekt! Heel onhandig om geen diensten te hebben. Het handigste is inderdaad zoals @Joep1965 ook adviseert om met ons te bellen. Mijn collega kan dan samen met jou de aansluiting bij langs gaan om uit te zoeken wat er aan de hand is! Had je inmiddels telefonisch contact gehad en heb je meer duidelijkheid?

@Jose_ ik heb vaonchtend gebeld en er gaat vandaag een monteur aan de slag bij ons in de wijkcentrale, er is daar schijnbaar een probleem. Hopelijk wordt het vandaag opgelost

Reputatie 7
Badge +19

Dat is goed om te horen @Bartbr! Dat er vandaag nog iemand langs komt.