Beste lezer,
Ik zag op het forum al dat ik niet de eerste ben met dit probleem: vorige week heeft VolkerWessels Telecom (ruim acht maanden na oplevering van mijn woning) eindelijk de glasvezel-NTU geplaatst (ZTE ZXHN F3100). Afgelopen maandag kon mijn provider (KPN) “zien” dat de werkzaamheden inderdaad waren afgerond, en werd mij een Experiabox toegestuurd. Het lukt echter nog niet om deze werkend te krijgen, ik vermoed omdat het lampje “Glas" op de NTU uit is en uit blijft (ook na herhaaldelijk de stroom eraf halen en opnieuw aansluiten).
De meneer van VolkerWessels Telecom belt helaas nooit terug (ik heb zijn voicemail inmiddels twee maal ingesproken en heb ‘m wel vijf keer getracht telefonisch te bereiken de laatste dagen; eerder, gedurende de laatste acht maanden, was dat overigens ook al zo) en KPN wijst naar KPN Netwerk, dus het lijkt enigszins op “van het kastje naar de muur”. Wat nu?
Beste antwoord door ajo21
Bekijk origineel