laptop

  • 19 June 2020
  • 9 reacties
  • 171 keer bekeken

Laptop schoongemaakt ging goed maar toen vroeg hij naar een wachtwoord. En nou krijg ik de laptop niet meer aan de praat is daar wat aan te doen.

Huizing 

***********

*admin: gegevens aangepast i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Dag @kpn1948,

Hmm wat is wel gek inderdaad. Wat gebeurd er als u gewoon op enter drukt en het wachtwoordveld leeg laat?

Reputatie 7
Badge +24

Hoe heeft u "schoongemaakt"?

Hij was heel langzaam. 

Heb hem in fabriekspand terug gebracht.ging heel langzaam .en toen wou ik het wachtwoord  in typen.

Toen kon ik niets meer...

Reputatie 7
Badge +24

U heeft hem teruggezet naar fabrieksinstellingen? Lijkt me niet dat u hem terug gebracht heeft naar het fabriekspand waar die gemaakt is toch?

Hij is nu alles kwijt. Ook uw gebruikersaccount met wachtwoord. Dat zal u opnieuw aan moeten maken. Heeft de laptop al internet? Is de laptop verbonden via een kabel? Of heeft u al ingelogd op het wifinetwerk?

1

Q11220qĂĄe3

Reputatie 7

Ik weet niet wat je in het voorgaande bericht wilt zeggen, maar weet dat dit een publiek forum is en dus niet de plaats om vertrouwelijke gegevens te delen.

Het begint met afbeelding dan komt mijn naam en het mailadres en dan vraagt hij om het wachtwoord.en daar kom ik niet in

Reputatie 7
Badge +24

Hi @kpn1948, welkom op het forum. 

Is dit een Windows 10 laptop? Grote kans dat is gekoppeld aan je Outlook/Hotmail e-mailadres. Typ dan het wachtwoord wat bij dat adres hoort. Plaats hier anders een screenshot/foto van wat je ziet, zonder privégegevens uiteraard. 

Reputatie 7
Badge +24

@kpn1948, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â