Vraag

Laptop verstoort Wifi

  • 29 October 2020
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Wie weet hier het antwoord of oplossing voor. 
We zijn er achter gekomen dat onze laptop HP de WiFi signaal verstoord. Zodra de laptop aangaat loopt internet vast of is heeeeel erg traag. Op de tv verdwijnt de informatie op de gids/zenders. Dit is vet irritant. Wat kan ik eraan doen?

 

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou me kunnen bedenken om de WIFI in de HP Laptop uit te schakelen en een USB WIFI ontvanger aan te schaffen en deze te gebruiken. Dan zal waarschijnlijk het probleem opgelost zijn.

Wie weet hier het antwoord of oplossing voor. 
We zijn er achter gekomen dat onze laptop HP de WiFi signaal verstoord. Zodra de laptop aangaat loopt internet vast of is heeeeel erg traag. Op de tv verdwijnt de informatie op de gids/zenders. Dit is vet irritant. Wat kan ik eraan doen?

 

 

HP, dus waarschijnlijk met een Windows OS, (Kan ook nog Linux zijn) maar vermelden welke windows versie is altijd handig als je hiervoor hulp nodig hebt. 

Het zit waarschijnlijk in de netwerkinstellingen op je laptop.

Reputatie 5
Badge +8

Hi Tana1974, allereerst nog van harte welkom op ons forum!

Bizar dat alles vastloop als je de laptop aanzet. Het lijkt haast of die de hele verbinding kaapt. Check of je wellicht een downloadprogramma hebt draaien en zet die eens uit. De tv gids zou in principe los moeten staan van je wifi signaal, het is dan ook opmerkelijk dat die verdwijnt. Mocht je een switch, extra versterkers of routers hebben aangesloten haal die er dan ook eens (tijdelijk) tussenuit of kort van het stroom. 

Ik ben benieuwd wat er uit is gekomen.

Reageer