Beantwoord

Lenovo IdeaPad520s verbinden met wifi

  • 21 August 2020
  • 8 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik heb een lenovo ideapad 520s en deze kan het netwerk van KPN niet vinden? Alle andere apparaten doen het wel. Hoe kunnen we dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 25 August 2020, 08:44

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @Memitsy als je W10 op de Lenovo hebt staan kun je netwerkinstellingen resetten en dan werkt het meestal weer.

 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Memitsy, welkom op het forum. Wat vreemd dat het niet lukt om de Lenovo IdeaPad te verbinden met de wifi. Heeft de tip van @JanD geholpen om het probleem te verhelpen? Mocht dit het probleem niet verhelpen, kun je dan vertellen of je wel andere wifi netwerken ziet staan in de lijst met beschikbare netwerken? Ik hoor het graag van je!

Hi @Memitsy, welkom op het forum. Wat vreemd dat het niet lukt om de Lenovo IdeaPad te verbinden met de wifi. Heeft de tip van @JanD geholpen om het probleem te verhelpen? Mocht dit het probleem niet verhelpen, kun je dan vertellen of je wel andere wifi netwerken ziet staan in de lijst met beschikbare netwerken? Ik hoor het graag van je!

Dag Ron, helaas heeft de handeling van @JanD  niet geholpen en ook de klantenservice weet geen oplossing daarin wordt er duidelijk gestuurd op overstappen naar Ziggo. Echt bizar. Ik zie in de beschikbare netwerken enkel de ziggo netwerken van de buren, geen kpn. Wellicht kunt u mij simpelweg even bellen voor een oplossing? @Ron 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Jammer dat eerder contact met de klantenservice en de tip van Jan niet hebben geholpen. Als het internet wel werkt op andere apparaten, dan lijkt het een communicatieprobleem te zijn tussen de IdeaPad en de Experia Box. Werkt de IdeaPad wel op andere locaties waar een KPN verbinding is? Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zou je nog op de support pagina van Lenovo kunnen kijken voor handige tips om het probleem te verhelpen. Vanuit het forum kiezen we voor geschreven ondersteuning, als je graag telefonisch contact wilt kun je bellen met 0800-0402 (gratis).

Reputatie 5
Badge +6

Wat je ook zou kunnen proberen is in Apparaatbeheer de netwerkadapter voor de wifi verwijderen en vervolgens bij het herstarten van de computer weer automatisch laten installeren. Kijk anders ook eens of je het stuurprogramma kunt bijwerken.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb het antwoord gekregen maar niet met behulp van KPN, wellicht dat jullie de ICT mensen van KPN kunnen bijspijkeren wat r_k heeft voorgesteld dan doorverwijzen naar andere aanbieders, scheelt een hoop verloop aan klanten @Kpn 

Wat je ook zou kunnen proberen is in Apparaatbeheer de netwerkadapter voor de wifi verwijderen en vervolgens bij het herstarten van de computer weer automatisch laten installeren. Kijk anders ook eens of je het stuurprogramma kunt bijwerken.

 

Wat r_k schreef

Dank u dat werkt evenals een update doen W10 daarmee is KPN zichtbaar. 

Reageer