Ik heb een lenovo ideapad 520s en deze kan het netwerk van KPN niet vinden? Alle andere apparaten doen het wel. Hoe kunnen we dit oplossen?
Beste antwoord door Ron van KPN
Bekijk origineelIk heb een lenovo ideapad 520s en deze kan het netwerk van KPN niet vinden? Alle andere apparaten doen het wel. Hoe kunnen we dit oplossen?
Beste antwoord door Ron van KPN
Bekijk origineelHallo
Â
Hi
HiÂ
Dag Ron, helaas heeft de handeling vanÂ
Dank je wel voor de update. Jammer dat eerder contact met de klantenservice en de tip van Jan niet hebben geholpen. Als het internet wel werkt op andere apparaten, dan lijkt het een communicatieprobleem te zijn tussen de IdeaPad en de Experia Box. Werkt de IdeaPad wel op andere locaties waar een KPN verbinding is? Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zou je nog op de support pagina van Lenovo kunnen kijken voor handige tips om het probleem te verhelpen. Vanuit het forum kiezen we voor geschreven ondersteuning, als je graag telefonisch contact wilt kun je bellen met 0800-0402 (gratis).
Wat je ook zou kunnen proberen is in Apparaatbeheer de netwerkadapter voor de wifi verwijderen en vervolgens bij het herstarten van de computer weer automatisch laten installeren. Kijk anders ook eens of je het stuurprogramma kunt bijwerken.
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Ik heb het antwoord gekregen maar niet met behulp van KPN, wellicht dat jullie de ICT mensen van KPN kunnen bijspijkeren wat r_k heeft voorgesteld dan doorverwijzen naar andere aanbieders, scheelt een hoop verloop aan klanten
Wat je ook zou kunnen proberen is in Apparaatbeheer de netwerkadapter voor de wifi verwijderen en vervolgens bij het herstarten van de computer weer automatisch laten installeren. Kijk anders ook eens of je het stuurprogramma kunt bijwerken.
Â
Wat r_k schreef
Dank u dat werkt evenals een update doen W10 daarmee is KPN zichtbaar.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.