Beste KPN,
Ik had een bestelling geplaatst voor een internet + tv abonnement en de vermelde aansluitdatum hier was 20 januari. Ik had bewust gekozen voor geen monteur om geen extra vertraging op te lopen, nu krijg ik gisteren een email waar in staat dat er voor 12 februari (bijna een maand later dan eerder vermeld) een afspraak is ingepland.
Dit zat me dwars dus ik heb zowel via telefoon als chat contact opgenomen maar geen duidelijke antwoorden gekregen over waarom dit zo loopt.
Op z'n minst is er iets mis op de website of de communicatie richting mij als klant waarom er niet aan de eerder geschepte verwachtingen kan worden voldaan.
Waarom duurt dit nu zo lang?
Als er daadwerkelijk complexe handelingen verricht moeten worden en monteurs zo schaars zijn, waarom worden ze dan bij iedere levering automatisch ingezet?
Eerdere antwoorden waar ik niet zo veel mee kon omvatten:
- "Dat is nodig om de aansluiting in orde te maken"
- "Om de aansluiting in orde te maken"
- "...het maakt toch niet zo veel uit waarom niet, aangezien dat de situatie niet veranderd natuurlijk"
- "Het is alleen zo dat bij een nieuwe aanvraag via glasvezel er altijd een monteur moet langs komen om de glasvezel aansluiting bij je thuis in orde te maken en om de verbinding te testen"
Zijn er bepaalde risico's bij het zelfstandig plaatsen dan begrijp ik dat dit het beleid is maar dan zou ik daar gewoon van op de hoogte worden gesteld in plaats van enkel de bevestiging van een afspraak die ik niet nodig dacht te hebben met enkel de implicatie dat de levering van mijn product bijna een maand later is.
Ik zou het in ieder geval fijn vinden om wat meer technische informatie op te doen om mijn begrip te vergroten.
Met vriendelijke groet,
Carl
Beste antwoord door Ward_
Bekijk origineel