Beantwoord

Levering internet pas op 14 juli, geen noodpakket?

  • 26 June 2021
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Badge

Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan voor kpn thuis, betreffend tv en internet. Kpn kon pas leveren vanaf 14 juli, dit is aan de late kant omdat ik internet voor werk heel erg nodig heb. Ik heb gebeld met de klantenservice en kreeg te horen van een medewerker van wie ik diens naam nog heb opgeschreven dat ik tussentijds een noodpakket kon krijgen.

 

Een week later heb ik weer gebeld want ik kreeg maar niks te horen en de tijd ging dringen. Een medewerker vertelde mij dat ik geen noodpakket kon krijgen omdat ik dat niet nodig zou hebben. Dit is best vreemd aangezien meneer mijn situatie niet weet. Hij zou alsnog navragen bij zijn supervisor. Ik zou hierover teruggebeld worden, tevens niet gebeurd. Ik belde na 2 dagen terug en kreeg een dame te spreken, ik gaf het hele verhaal aan en zou weer teruggebeld worden, NIET GEBEURD. 
 

Nog nooit zo een slechte service meegemaakt als betalende en trouwe klant. Vreselijk. Geen interne communicatie of empathie.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 June 2021, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Quincy Armando, dit verloopt inderdaad verre van soepel :slight_frown:

Als je te horen krijgt dat een noodpakket kunt krijgen en vervolgens wordt die niet verzonden, ondanks alle toezeggingen, dan laten wij daar een steekje vallen. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik m'n best doen om je alsnog van een noodoplossing te voorzien!

Badge

@Maja_ 

 

Dit heb ik inmiddels gedaan.

 

Het is ontzettend vervelend als er allerlei beloftes worden gedaan maar vervolgens niet worden nagekomen. Ik word niet eens teruggebeld nadat dit meerdere malen werd beloofd.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Quincy Armando,

Ik heb er in ieder geval voor gezorgd dat je een extra databundel op je mobiele nummer hebt gekregen, zodat je daar mee online kunt. Als die bundel op is voordat je lijn op is geleverd, kan je me hier een berichtje sturen zodat ik een nieuwe bundel kan activeren.

Verder zal ik een achterliggende afdeling mailen met uitleg over de situatie en de vraag of ze tóch een noodpakket met niet alleen internet maar ook een Digitenne tuner kunnen sturen zodat je daar tv mee kunt kijken!

Badge

Bedankt dat je in iedergeval de data hebt geregeld. Gelukkig krijg jij wel dingen voor elkaar.

 

"Verder zal ik een achterliggende afdeling mailen met uitleg over de situatie en de vraag of ze tóch een noodpakket met niet alleen internet maar ook een Digitenne tuner kunnen sturen zodat je daar tv mee kunt kijken!"

 

Dit moet ik eerst nog zien, is mij al 3x beloofd. Ik hoop dat jullie onderling ook communiceren want dit gaat echt nergens over. Ik wil het niet geregeld hebben omdat ik youtube filmpjes wil kijken. Als je iets beloofd en niet kan waarmaken moet je het niet beloven! Alle collega’s die ik heb gesproken zouden ook sogenaamd al gemaild hebben, hoor al weken niks. Tenzij ik zelf tijd vrij maak om te bellen.

Reputatie 7
Badge +20

Gelukt hoor @Quincy Armando :smiley:

Als het goed is heb je hier ook al een sms over ontvangen met daarin informatie over de bezorging van het pakket. Laat je het weten als je hem in goede orde ontvangen hebt?

Badge

Gelukt hoor @Quincy Armando :smiley:

Als het goed is heb je hier ook al een sms over ontvangen met daarin informatie over de bezorging van het pakket. Laat je het weten als je hem in goede orde ontvangen hebt?

Hoi Maja,

 

Je bent een topper, toch nog blij met de service die vooral jij hebt kunnen leveren. Heel erg bedankt.

 

Ik heb alles in goede orde ontvangen.

 

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +20

Heel graag gedaan, fijn dat ik het leed een klein beetje heb kunnen verzachten!