Beantwoord

Levering vertraagd op nieuw adres

  • 22 July 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Badge

Ik realiseerde me net dat het misschien beter is voor de forumleden als ik dit bericht in het nederlands post, dus hier is het.
Op 13 juli heb ik op mijn nieuwe adres een nieuwe internetverbinding aangevraagd bij KPN. Op dit adres gebruikte de vorige bewoner tot 3 juli een KPN-aansluiting voor internet / tv.

Tijdens het solliciteren kreeg ik de vroegst mogelijke startdatum als 23 juli te zien. Ik heb 24 juli geselecteerd volgens mijn verhuisdatum. Maar een dag later kreeg ik een e-mail van KPN waarin stond dat er op 11 augustus een verplichte technicusafspraak is gepland.

Ik heb deze verbinding echt nodig om uiterlijk 27 juli te kunnen werken
Ik heb de klantenservice van KPN een paar keer gebeld nadat ik deze e-mail had ontvangen in een poging mijn situatie uit te leggen, maar ze hebben geen oplossing voor mij.

Ik heb geprobeerd om zelfinstallatie aan te vragen, maar het wordt geweigerd te zeggen dat er enige aanpassing nodig is, dus mechanisch bezoek is verplicht. Ik krijg geen uitleg over de reden voor deze aanpassing die mogelijk tot een soort oplossing heeft geleid - bijvoorbeeld als hoge snelheid niet wordt ondersteund, kan ik met lagere snelheid leven totdat aanpassing is gemaakt, maar ik verwacht die optie te krijgen.

Laat het me weten als er suggesties zijn die me kunnen helpen deze verbinding voor 27 juli / eerder dan 11 augustus te krijgen.

Met vriendelijke groet
Shams

 

*Admin: op verzoek nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 5 August 2020, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Shams, welkom hier. Excuses voor de late reactie. Het is inmiddels ook al 27 juli geweest en ik zie de bestelling staan. Ik hoop dat je een alternatief hebt gevonden voor de tussentijd..?

De vorige bewoner was aangesloten op DSL, en jij gaat aangesloten worden glasvezel(GPon). Dus de hele verbinding is anders dan voorheen, en er moet inderdaad een monteur langskomen voor het aansluitpunt. Daar is helaas niets aan te doen, en ik kan de monteur niet vervroegen.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Shams, welkom hier. Excuses voor de late reactie. Het is inmiddels ook al 27 juli geweest en ik zie de bestelling staan. Ik hoop dat je een alternatief hebt gevonden voor de tussentijd..?

De vorige bewoner was aangesloten op DSL, en jij gaat aangesloten worden glasvezel(GPon). Dus de hele verbinding is anders dan voorheen, en er moet inderdaad een monteur langskomen voor het aansluitpunt. Daar is helaas niets aan te doen, en ik kan de monteur niet vervroegen.

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Shams. Ik hoop dat het allemaal is gelukt.