Jarenlang lid zijn van de Libelle leverde je als trouwe klant niets op. Ik zag aan mijn moeder dát dit haar irriteerde. Iedere keer kwam er een aanbieding van, als je een nieuwe abonnement afsluit krijg je dat erbij als cadeautje. Ik ben zowel zakelijk als privé een goede klant van KPN. Al best een lange tijd. 4 mobiele telefoon abonnementen, televisie, Office 365, etc. Onlangs belde ik met de klantenservice met de vraag of ik ook eens een keer korting oid kan krijgen, bijvoorbeeld die wifi versterkers waarmee reclame voor gemaakt wordt. Neeee... dat kon niet vertelde de vriendelijke studente. Wel kon zij iets doen met een Spotify korting. Blijkbaar moet je eerst afscheid nemen van KPN om in aanmerking te komen voor dat éxtratje... oké dat overweeg ik momenteel zeker, alleen kan dit betekenen dat ik nooit meer bij KPN terugkom. KPN dat is toch niet de bedoeling? Het enige wat ik merk zijn tariefverhogingen. Dat versterkt het Libelle effect alleen maar 🤔. Koester je klanten en laat hen dit voelen..... groetjes Hill
Beste antwoord door Nadia
Bekijk origineel