Beantwoord

Lijnwijziging nog niet voltooid

  • 19 May 2020
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik heb op 2 maart mijn abonnement aangepast. Onder andere de snelheid verhoogt van 100/100 naar 200/200. Ben al lang klant bij KPN en uiteindelijk ga ik minder betalen dan voorheen want het nieuwe abonnement is gunstiger. Omdat het glasvezelkastje moet worden vervangen is een monteur nodig, die zou (pas!) op 26 maart komen. Die kwam dus uiteindelijk niet ivm corona (nooit bericht over gehad van KPN). Meerdere malen gebeld nu maar monteur is echt nodig. Inmiddels is het half mei en nog steeds geen monteur. Vriendelijke helpdeskmedewerker kon niks doen want het zit bij de backoffice. Wel een linkje gehad om een nieuwe afspraak te plannen maar die werkt niet. Melding: ‘Helaas is het nog niet mogelijk om online de status van uw pakketwijziging in te zien. Bekijk de bevestigingsmail of brief voor informatie over uw wijziging.’
Dat er in de eerste coronaweken geen monteur kon komen daar kan ik inkomen. Alle begrip. Maar van de week heeft ook mijn cv ketel zijn jaarlijkse onderhoud gehad en die staat op zolder. Met afstand nemen moet het toch wel mogelijk zijn om dat kastje te komen plaatsen. Of ligt alle prioriteit enkel bij het aansluiten van nieuwe klanten? Mijn meterkast staat naast de voordeur dus de monteur hoef het huis amper in. Het vervangen van het kastje lijkt me geen grote klus. Experiabox en dergelijke heb ik zelf gedaan. Gaat echt alleen om nieuw glasvezelkastje.

Wel van de week mail gehad dat de tarieven omhoog gaan per 1 juli. Dat komt toch wat lullig over na bijna 2,5 maanden wachten op het effectueren van de abonnementsaanpassing die juist lagere abonnementskosten geeft. Dus KPN waar blijft mijn monteur?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 May 2020, 21:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Bob1972, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het zijn rare weken geweest met het coronavirus. Gelukkig kunnen we langzamerhand weer opstarten en worden de maatregelen versoepeld. Het wijzigen van een lijntype heeft geen prioriteit gehad, omdat hiervoor vaak een monteur moest langskomen. Die konden we goed gebruiken bij storingen waarbij helemaal geen diensten meer waren. Je had wel bericht moeten krijgen over het annuleren van de monteur, zeer jammer dat dit niet bij jou zo gegaan is!

Ik kijk graag even mee wat er op dit moment mogelijk is in jouw geval. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje in dit topic als het gelukt is, dan zie ik het niet over het hoofd!

Dank voor de snelle reactie. Profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +21

@Bob1972, graag gedaan! Ik heb jouw melding doorgezet middels een ticket. Het is in behandeling bij de backoffice, hiermee probeer ik het een zetje in de goede richting te geven! Het zal binnen 3 werkdagen opgepakt moeten worden, het kan zijn dat ze je hierover bellen. Ze bellen met een afgeschermd nummer, dus hou hier rekening mee!

Reputatie 7
Badge +21

@Bob1972 ik zie in de systemen dat afgelopen vrijdag een monteur is langs geweest hiervoor. Klopt dat, en werkt alles nu naar behoren na de lijnwijziging? :smile:

Ja dat klopt. Die is geweest. Was zo gefixt. Alles werkt 👍🏼

Reputatie 7
Badge +21

Top goed om te lezen! :smile:

Reageer