Vraag

Link op KPN website werkt niet (wifi manager)

  • 25 June 2021
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb gisterenavond en vanmiddag tweemaal de wifi-manager gebruikt en beide keren was de uitkomst: we willen u graag een nieuwe experia box v10a sturen. Echter, in de volgende stap werkt de link onder de knop ‘Ga verder naar bezorging’ niet en strand ik daar op een foutcode 404 - Pagina niet gevonden (o.i.d.).

Graag uw advies hoe ik dan de nieuwe experia in huis krijg, want ik hoop dat het een oplossing zal blijken voor mijn probleem.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jan2828, welkom op ons forum! Goed dat je aangeeft dat de knop ‘Ga verder naar bezorging’ in de Wifi Manager niet werkt. Dat is natuurlijk niet erg handig. Ik maak hiervan graag een melding. Ook kijk ik dan gelijk of ik misschien iets voor je kan betekenen. Zou je screenshots willen maken van wat je te zien krijgt? Ook ontvang ik graag een screenshot van het resultaat van de Wifi Manager, voor je over gaat op de bezorging. Als laatste wil ik je vragen je forumprofiel aan te vullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.

Hallo Denise,

Ik heb zojuist de wifi manager nog een keer gebruikt met hetzelfde resultaat. Hieronder zijn de twee screenshots. En ik heb ook mijn profiel met de gevraagde gegevens aangevuld.

Bedankt voor je hulp.

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de screenshots! Ik heb te horen gekregen dat dit een bekend probleem is en dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Ik wil je vragen het op een later moment opnieuw te proberen.