Beantwoord

Lukt niet om aanvraag abonnement te annuleren

  • 18 December 2020
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Hallo, Ik wil mijn aanvraag KPN Internet & TV annuleren. Ik kan dit niet via mijn account. Ik kan mijn producten niet koppelen in KPN ID, omdat ik nog geen facturen heb en dus geen klantennummer. Daarom zitten mijn producten er niet in en kan ze daar niet annuleren. 
Ook is de apparatuur al verstuurd. Hoe kan ik dit terug sturen, als het straks afgeleverd wordt? 

icon

Beste antwoord door PeterG 19 December 2020, 01:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Jammer dat je afziet van je abonnement bij KPN.

Heb je al gebeld? 0800-0402

Online kan het via https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/annuleren-of-wijzigen.htm#/ .

Bedankt Peter.
Groet, 
Carmen